Look

Peter Lindbergh snimio je Caru Delevigne za novu kampanju parfumerija Douglas i to izgleda baš super

Tina Müller, direktorica Douglasa
FOTO: Franziska Krug/Getty Images

Parfumerija Douglas ima novo zaštitno lice, Caru Delevigne, a povodom toga stala je pred objektiv Petera Lindbergha

Moderno razumijevanje ljepote nova je kampanja parfumerije uz koju su se pojavila i nova zaštitna lica – top modeli Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero, Jon Kortajarena i njemačka influencerica Caro Daur. Novi vizualni identitet predstavljen je u Berlinu prije nekoliko dana.

Crno bijele fotografije Petera Lindbergha

Franziska Krug/Getty Images

Top modeli su se našli pred objektivom planetarno popularnog fotografa Petera Lindbergha koji se nametnuo kao idealno rješenje za potpuno novi izgled Douglasa radi autentičnosti, prirodnosti i dubine emocija na njegovim fotografijama.

S novom vizualnom kampanjom želja nam je potaknuti žene da ostanu vjerne sebi. Moderna ljepota govori o individualnosti, autentičnosti i samopouzdanju”, izjavila je Tina Müller, direktorica Douglasa.

Ljepota treba biti autentična

Tina Müller, direktorica Douglasa
Franziska Krug/Getty Images

Kroz ovu kampanju i podršku modnih lica prenosi se snažna poruka o modernoj ljepoti koja treba biti autentična i temeljena na samopouzdanju. Kampanja je prigodno nazvana #doitforyou te time govori kako ljepota proizlazi iz unutarnje snage i biti lijepa znači imati hrabrosti pokazati pravog sebe jer ništa nije ljepše od jedinstvenosti.

Ova snažna kampanja dio je Douglasove strategije #forwardbeauty s kojom namjeravaju dodatno osnažiti i proširiti svoj položaj na tržištu ljepote i kozmetike te temeljno preoblikovati svoj imidž. Suradnja s Peterom Lindberghom samo je jedan od koraka u tom smjeru.