Peter Lindbergh snimio je Caru Delevigne za novu kampanju parfumerija Douglas i to izgleda baš super
Parfumerija Douglas ima novo zaštitno lice, Caru Delevigne, a povodom toga stala je pred objektiv Petera Lindbergha
Moderno razumijevanje ljepote nova je kampanja parfumerije uz koju su se pojavila i nova zaštitna lica – top modeli Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero, Jon Kortajarena i njemačka influencerica Caro Daur. Novi vizualni identitet predstavljen je u Berlinu prije nekoliko dana.
Crno bijele fotografije Petera Lindbergha
Top modeli su se našli pred objektivom planetarno popularnog fotografa Petera Lindbergha koji se nametnuo kao idealno rješenje za potpuno novi izgled Douglasa radi autentičnosti, prirodnosti i dubine emocija na njegovim fotografijama.
“S novom vizualnom kampanjom želja nam je potaknuti žene da ostanu vjerne sebi. Moderna ljepota govori o individualnosti, autentičnosti i samopouzdanju”, izjavila je Tina Müller, direktorica Douglasa.
Ljepota treba biti autentična
Kroz ovu kampanju i podršku modnih lica prenosi se snažna poruka o modernoj ljepoti koja treba biti autentična i temeljena na samopouzdanju. Kampanja je prigodno nazvana #doitforyou te time govori kako ljepota proizlazi iz unutarnje snage i biti lijepa znači imati hrabrosti pokazati pravog sebe jer ništa nije ljepše od jedinstvenosti.
Ova snažna kampanja dio je Douglasove strategije #forwardbeauty s kojom namjeravaju dodatno osnažiti i proširiti svoj položaj na tržištu ljepote i kozmetike te temeljno preoblikovati svoj imidž. Suradnja s Peterom Lindberghom samo je jedan od koraka u tom smjeru.