VIJEST

Čini se kako velike grupacije ipak shvaćaju važnost održive mode. Ovaj događaj svakako to potvrđuje

FOTO: AFP

LVMH je jučer objavio vijest da su kupili udio u brendu Gabriela Hearst i tako najavili da je i njima stalo do održive mode

Brend Gabriela Hearts pokrenula je dizajnerica istog imena. Odrasla je na ranču stoke u Urugvaju, a kasnije se preselila u SAD i udala za Austina Hearsta, nasljednika medijskog carstva Hearst.

Hearst od prvog dana gradi brend vrlo pažljivo. Limitirala je količine svojih popularnih torbica, a materijale i kožu nabavlja isključivo iz održivih izvora i to je izdvaja od drugih luksuznih dizajnerskih brendova.

LVMH GANJA BITKU ZA ODRŽIVOST

https://www.instagram.com/p/Bmvz2TOBKqP/

Grupacija LVMH očito je vidjela potencijal u održivim načelima Gaberiele Hearst pa su kupili manji udio iako nije poznato o kojem se udjelu točno radi i koliko su novca investirali. Njihov glavni konkurent, grupacija Kering, uvjerljivo vodi u bitci za održivost.

Da, prošle godine ih je napustila Stella McCartney koja definitivno ima najuspješniji održivi dizajnerski brend, ali intenzivno rade na tome da svi njihovi brendovi postanu održivi. Osim što imaju jak tim za održivost, Kering je prošle godine pokrenuo i online tečaj u suradnji s londonskim Centrom za održivost koji vodi profesorica Dilys Williams, te ni manje ni više nego s University of Arts u Londonu koji su završili dizajneri poput Jonathana Andersona i Jimmyja Chooa.

Uz tečaj, koji je, usput, dosta dobro koncipiran i nudi zbilja puno informacija i zadataka vrlo korisnih za ljude koji rade u modnoj industriji, napravili su i aplikaciju. Aplikacija se zove My EP&L i trebala bi pomoći dizajnerima izračunati kakav utjecaj ima izbor materijala u njihovim kolekcijama na okoliš. My EP&L ne obuhvaća sve dostupne materijale pa nije tako pouzdana kao primjerice Good On You ili neke slične aplikacije za izračunavanje utjecaja brenda na okoliš, ali navodno će se širiti i postati sve važnija.

ŠTO ĆE SE DOGODITI S GABRIELOM HEARST?

https://www.instagram.com/p/BWQ_VtjhoBe/

Uvjeti sklopnjenog ugovora između LVMH-a i Gaberiele Hearst nisu javno poznati pa ne možemo puno komentirati što bi se točno moglo dogoditi s brendom i koliko će mijenjati svoje poslovanje.

No, dizajnerica je u jednom intervjuu za Business of Fashion u studenom prošle godine rekla da bi prihvatila investitore samo kad bi se radilo o pametnoj strateškoj suradnji. “Sviđa mi se naša neovisnost. Sviđa mi se što imam izbor i što ne osjećam pritisak tržišta dionica ili povratka uloženih investicija. Suradnja bi došla u obzir samo kad bi se radilo o strategiji iz koje nešto možemo naučiti, dobiti nešto više,” rekla je Hearst.