PRODUKT DIZAJN

Jelena Vukosavljević poduzetnica je umjetničke duše koja stoji iza brenda Keramikka. Čule smo se s njom

FOTO: Instagram

Ako cijenite dobar, lijep i ručno rađeni statement komad keramike, onda biste trebali obratiti pažnju na novi brend zgodnog imena Keramikka

Prije točno godinu dana Jelena Vukosavljević se iz Beograda preselila u Ljubljanu. Ova poduzetnica koja za sebe voli reći da je ujedno i umjetnička duša, našu pažnju ovih dana privukla je novim brendom Keramikka. Mi smo se odmah poželjele čuti s njom i doznati koji detalj više.

“Bavila sam se marketingom i projektnim vodstvom, a od prošle godine su se stvari posložile tako da se mogu baviti i svojim projektima ili kako ja volim reći: stvaranjem.” Kad sam je pitala što je bio okidač kod pokretanja Keramikke, Jelena me odmah korigirala i rekla da je bolje pitanje – tko je bio okidač.

“Moj partner i par bliskih ljudi su u meni uspjeli vidjeti umjetničku dušu koju sam davno potisnula, jer se Akademija ne bi isplatila. Tu je i par ljudi s Instagrama koji me redovito prate i koji su svaki put reagirali na moje objave s oduševljenjem. Hvala im ovim putem svima!”

Upravo je Keramikka bila samo još jedan od poteza s kojim se Jelena, kako mi objašnjava, željela vratiti sebi i uživati u svojoj kreativnost. No, nije naodmet spomenuti i kako uz Keramikku, koja nam je bila i povod za ovu priču, ima i još jedan uspješan poduzetnički pothvat. Zove se Amoroso Clothing, a pokrenula ga je prije tri godine s kolegicom Anom.

Kada pak govori o brendu Keramikka, kaže mi kako se ideja zapravo rodila još u ožujku ove godine jer je shvatila da joj jednostavno nedostaje rad s glinom. “No, Keramikka je tehnički nastala u ovom mjesecu, kada sam prvi put u životu odlučila pratiti svoju intuiciju i ne planirati sva tri koraka unaprijed.” objašnjava mi ova 29-godišnjakinja te nadodaje kako bi svoj brend opisala kao minimalistički, intuitivan, ali i održiv.

Zanimalo me i kako nastaju njezini prekrasni tanjuri, vaze itd. Jelena mi govori da uglavnom uz jazz, rock, a ponekad i klasičnu glazbu. “Uzmem komad gline u ruke i krenem, ne znajući što ću napraviti, bez ikakve skice ili plana. Kada završim s oblikovanjem predmeta, najprije ih sušim na sobnoj temperaturi, a zatim pečem na 980 °C. Slijedi bojanje, i još jedno pečenje na 1240 °C poslije kojeg glina postaje čvrsta poput kamena i vodootporna. Ako ‘prežive’ sve ove korake, dijelim ih na Instagramu s vama. Ako ipak ne, zahvalim se i idem dalje.”

Iako je tek na početku cijele priče te upravo organizira fotografiranje svojih proizvoda koje je pripremila za webshop, iskorištava priliku i najavljuje kako će tamo sve biti dostupno od prosinca.

“Trenutno se na sajtu nalazi forma preko koje se može ostaviti email kako bih sve koji žele obavijestila od kada točno i na koji način će se moći kupiti Keramikka proizvodi, i to iz bilo koje zemlje svijeta. A što se tiče naše regije, trenutno sam u potrazi za trgovinama u kojima bih ih mogla izložiti i prodavati, odnosno omogućiti ljudima da ih vide uživo i kupe bez plaćanja poštarine.” priča i dodaje kako će se većina cijena kretati u rasponu od 20 do 35 eura.

Govoreći o daljnjim planovima, Jelena namjerava i dalje vrijedno raditi na razvoju Amoroso Clothing brenda, ali i Keramikke, a želja joj je paralelno proširiti i tim. Iako uvijek ima i nekih novih ideja, o tome mi je rekla ispričati tek kada dođe u fazu konkretnijeg razvoja. Zasad joj je cilj uživati u onome što voli raditi, prenositi znanje i veseliti se svakom novom danu.