NOVI BREND

Ovaj hrvatski brend nudi torte za proslavu svega. Od običnog ponedjeljka do prekida ili pomirbe

Nastao je s ciljem apsolutne promjene funkcije torti – torte više nisu sinonim samo za slavlja, već postaju dio svakodnevice

FOTO: Katarina Hrabar

Nastao je s ciljem apsolutne promjene funkcije torti – torte više nisu sinonim samo za slavlja, već postaju dio svakodnevice

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u ovoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci, ali i oni iz regije

Ime brenda: #CAKEME – Say It With Cake

Tko: Novoosnovani brend minimalističkih torti pokrenuli su Sabrina Herak Smoković i David Prodan. Dvije random osobe koje su se random spojile na jednoj kavi i u roku od tri tjedna osmislile cjelokupni koncept, ponudu i lansirali brend. Sabrina je filmska producentica s vlastitom tvrtkom SABMARINE koja se već dulje želi iskušati u nečem novom, a smatra da je #CAKEME objedinio sve što se u njoj dulje vremena kuhalo. Sebe bi opisala kao svestranu, nadobudnu i entuzijastičnu, a nevjerojatno je kako se upravo ova mala niša pokazala kao spoj svega toga u jednome s raznim mogućnostima za eksperimentiranje, razvoj i kreativnost. David Prodan je autor torti.

Posao visual managera i obrazovanje grafičara i dizajnera interijera oblikovali su ga u nevjerojatan spoj umjetnika i marketingaša koji svoje stečeno iskustvo sada nastoji pretočiti u nešto novo, nešto čiji je dugogodišnji pobornik, no čemu se nikada nije ozbiljnije posvetio. Sve dok se Sabrina samouvjereno nije pojavila na jednoj običnoj kavi s cijelim poslovnim planom za otvaranje brenda. Vjerujemo da nije imao izbora. (smijeh)

Što: #CAKEME je novi brend torti na tržištu nastao s ciljem apsolutne promjene funkcije torti – torte više nisu sinonim samo za slavlja, želimo ih pretvoriti u dio svakodnevice. Djelujući pod sloganom “minimal cakes for eclectic people” nastojali smo odrediti vlastitu estetiku i ciljanu skupinu kojoj se obraćamo. Vrlo je važno napomenuti da #CAKEME nisu luksuzne konstrukcije s mnoštvo okusa i umjetničkih dekoracija, već puka suprotnost tome. #CAKEME torte dolaze u isključivo jednoj veličini (promjera 14 centimetara, za 4-6 osoba ovisno o debljini šnite), u samo 4 okusa (Amazing Chocolate, Luxury Vanilla, Red Velvet i Funfetti-Confetti) i nebrojeno izgleda. Naručitelj dizajn može prepustiti #CAKEME timu ili poslati svoje želje, dokle god želje ne nadilaze minimalizam. Iako se baziraju na minimalizmu u okusu, izgledu i dimenziji, ove odrednice nikako ne umanjuju vrijednost naših torti. Naše torte postaju doživljaj.

Katarina Hrabar

Zašto: Nastojali smo osnovati brend koji će biti u potpunosti u koraku sa svjetskim trendovima. Osim što naše torte nose prefikse #vegan i #lactosefree, radimo i na uvođenju #nextdaydelivery opcije, svjesni da naša ciljana skupina živi spontano i rijetko razmišlja sedam dana unaprijed. Osim toga, gradimo i veliku Instagram zajednicu, ulažemo u vizualni identitet i fotografije te nastojimo pratiteljima i klijentima pružiti nesvakidašnje iskustvo. Kako? Naša Instagram zajednica mala je, no svakodnevno se širi, a naše pratitelje redovito nagrađujemo. Pokrenuli smo #CAKEME birthday kalendar pri kojem pratiteljima rođendane javno čestitamo uz prijedlog personalizirane torte i prigodan rođendanski popust.

Uz #CAKEME&Friends trend ciljamo na formiranje zajednice pratitelja koji će prisustvovati javnim prezentacijama novih okusa i izgleda torti. Svi željni druženja uz torte pozvani su da nam se jave u DM. Prezentacije i degustacije planiramo održavati redovito i time oformiti zajednicu pratitelja koji će #CAKEME doživljaje širiti daleko, kako u bespućima društvenih mreža, tako i u live svijetu.

Dodatna posebnost #CAKEME brenda torti je usluga photoshootinga uz narudžbu torte. Uz dogovoreni budžet i inicijalne želje, a u suradnji s klijentom kreiramo cjelokupni image shootinga. Iako torte nestaju u trenu, cjelokupno #CAKEME iskustvo pamtimo zauvijek i to svim osjetilima. Želimo glorificirati ponedjeljke, prekide, svađe i mirenja. Želimo sami sebe oraspoložiti na loš dan. Želimo zabiti tortu u lice najboljem prijatelju ili poslovnom partneru i zabilježiti te trenutke. Želimo se pohvaliti nekim random natpisom na torti i ne opterećivati se crvenim osmijehom nakon pojedene red velvet torte. Jer #CAKEME nisu torte, one su doživljaj.

Kada: Ideja je nastala na kavi prije tri tjedna, a lansiranje brenda održano je 26.11. u Drugom programu. U degustaciji i predstavljanju osnovne #CAKEME ponude uživala su poznata lica, a dogodio se i nezaboravni photoshooting. Velike stvari odvijaju se brzo.

Može se razgledati i kupiti: Ove unikatne i pomalo hipsterske slastice naručuju se isključivo putem Instagram profila naše digitalne slastičarne. #CAKEME Instagram izgleda kao sve samo ne kao običan profil slastica, a upravo su koncept zabave, razuzdanosti i opuštenosti misija i vizija našeg brenda.

Cijene se kreću: Cijene su za sve torte iste i time želimo svakome omogućiti da dobije svoju personaliziranu tortu po prihvatljivoj cijeni od 250 kuna. Rođendansku narudžbu pritom nagrađujemo s 20 posto popusta.