Tjedan mode

Alexa Chung ne želi više dizajnirati samo za prijateljice

FOTO: Instagram (@alexachungstagram)

Alexa Chung po prvi put je predstavila svoj brend na pisti Tjedna mode u Londonu

Model, ‘it’ djevojka i voditeljica Alexa Chung hrabro je poslala svoje modele na pistu londonskog Tjedna mode za proljeće 2019. Svoj brend osnovala je tek nedavno, u svibnju 2017. godine, što je tada bilo posve očekivano. S obzirom na to da je jedna od najbolje odjevenih djevojaka na sceni, s cool i bezbrižnim stilom tom boya, miljenica je mnogih drugih žena koje se mogu poistovjetiti s njom. I sama Alexa s vremenom je odrasla, od one davne faze kada je bila djevojka Alexa Turnera, i krenula na put da postane ozbiljna igračica u svijetu mode.

Mišljenja su podijeljena, ustvari – struka se baš nije oduševila ovom idejom i savjetovala je Alexi da nastavi predstavljati svoje kreacije putem partyja i evenata. Jer iako je imala jasnu temu i sedamdesete godine kao inspiraciju, očito nije naišla na pohvale. Alexa je svoje proljeće zamislila uz balonere od vinyla, svilene haljine, vintage detalje i uzorke, sve u skladu s izjavom kako želi raditi odjeću koja će biti za svakodnevno nošenje.

Njezin nastup u Londonu predstavio je priču o mladim poslovnim ženama, onima koje putuju i donio je dašak high streeta na pistu. U čemu je točno nastao problem ako gledamo reviju H&M-a u Parizu, slavimo Victoriju Beckham i Olsen blizanke s njihovim iznimno skupim brendom The Row? London je prijestolnica mode, ali isto tako prijestolnica slobode u smislu odijevanja, eksperimentiranja i novih imena. Zar nije ustvari idealno da se omiljena Britanka pojavila upravo tamo?

Razumljivo je kako su navedeni brendovi kompleksniji te promiču luksuz i minimalizam, no Alexa se odlučila za komercijalniji i prihvatljiviji pristup. A modni svijet je davno dao ulaznice za piste high street brendovima i Instagram djevojkama, zar ne?