FINANCIJSKI DNEVNICI

Knjižničarka iz Bedekovčine za nas je tjedan dana vodila detaljan dnevnik svojih troškova

U ovotjednom izdanju financije je zapisivala mlada knjižničarka iz Bedekovčine

Zanimanje: knjižničarka
Dob: 26
Lokacija: Bedekovčina

Mjesečna primanja: 5.400 kuna
Tjedna primanja: 1.350 kuna

MJESEČNI TROŠKOVI

Stanarina, režije, namirnice: živim s roditeljima pa im dajem 500 kuna mjesečno za razne troškove
Mobitel: 70 kuna
Banka lepeza: 60 kuna
Štednja: 205 kuna
Auto: vozim mamin auto pa joj mjesečno dajem 200 kuna za gorivo
Kave: 150 kuna

PRVI DAN – PONEDJELJAK

8:30 – Kada radim popodnevnu smjenu budim se oko pola 9. Kod kuće doručkujem i pijem kavu. Oko pola 11 se počinjem spremati jer radim od 11. Imam sreće što je knjižnica u kojoj radim minutu pješice udaljena od moje kuće pa oko 5 do 11 krećem na posao. Budući da je jedina šminka koju koristim ruž koji povremeno stavljam, spremanje za posao mi ne traje dugo.

11:00 – Dolazim na posao. S korisnicima radimo od 12 pa kolegica i ja odlučujemo otići na kavu da porazgovaramo o Mjesecu hrvatske knjige koji obilježavamo u knjižnici. Kavu plaćamo novcem koji nam je ostao kao višak u blagajni.

16:00 – Pauza. Koristim beneficiju toga što sam blizu kuće pa odlazim doma na ručak. U dogovoru sam s mamom i prijateljicom da iskoristimo ponudu jeftinih letova za Istanbul pa mama sebi i meni vadi novu putovnicu. 320 kuna putovnica i 35 kuna biljega. Karta za Istanbul 911 kuna.

19:00 – Imam probu u Zaboku, a budući da danas nemam auto, odlazim na vlak. Karta u jednom smjeru je 10,40 kuna. Tata poslije dolazi po mene. Budući da sam došla prerano u Zabok, odlučujem otići u DM. Iskoristila sam popust i platila račun 13,70 kuna.

Dnevni total: 1.290,10 kuna

DRUGI DAN – UTORAK

7:40 – Danas radim ujutro pa ustajem u 7:40 da bih u 8:00 bila na poslu. U pekari kupujem doručak koji plaćam 3 kune.

12:00 – Pod pauzom odlazim doma na ručak. Sa sobom uzimam vrećice za čaj koji si radim na poslu budući da imamo kuhalo.

16:00 – Poslije posla odlazim s prijateljem na partiju jamba. Kavu plaćam 8 kuna.

19:45 – Danas imam auto pa odlazim autom na probu. Ovu subotu imamo koncert pa su probe ovaj tjedan pojačane. Poslije probe umorna odlazim doma.

Dnevni total: 11 kuna

TREĆI DAN – SRIJEDA

8:30 – Opet doručkujem doma, spremam se i par minuta prije 11 sati odlazim na posao. Danas u knjižnici imamo radionicu pa vršimo zadnje pripreme za djecu koja nam dolaze.

14:30 – Odlazim u pekaru jer ne mogu izdržati do ručka. Kupujem fornete koje plaćam 6 kuna.

16:00 – Kupujem kruh za doma u pekari koja je pored knjižnice i odlazim na ručak. Kruh plaćam 7,50 kuna.

19:00 – Dolazim kući. Danas nemamo probu pa ostajem doma. Dečko dolazi kod mene i nosi nam pizzu za večeru.

Dnevni total: 13,50 kuna

ČETVRTI DAN – ČETVRTAK

7:40 – Buđenje i odlazak na posao. U pekari kupujem doručak koji plaćam 6,50 kuna.

9:00 – Na poslu si radim čaj koji sam donijela od kuće.

12:00 – Kao i svaki dan, odlazim kući na ručak.

16:30 – Dolazim s posla. Radim si Nescafe i konačno koristim lijepo vrijeme za čitanje knjige na terasi.

19:45 – Autom odlazim na probu.

Dnevni total: 6,50 kuna

PETI DAN – PETAK

7:40 – Kao i svaki dan kad radim jutarnju smjenu, spremam se na brzinu i odlazim na posao. Danas radim kraće jer imam radnu subotu.

9:00 – Pijem čaj koji me dovoljno zasiti da odlučujem preskočiti doručak.

13:00 – Odlazim doma i po povratku kući stajem u pekari da kupim mlijeko. Plaćam ga 8,30 kuna.

17:15 – Odlazim u Pregradu na putopisno predavanje Hrvoja Ivančića. U Zaboku mi se pridružuju prijatelji s kojima idem. Dogovaramo se da ja vozim. Nakon predavanja žurimo u Zabok jer ja moram stići na probu.

20:30 – Dolazim na probu i nakon probe žurim doma jer me čeka naporan dan.

Dnevni total: 8,30 kuna

ŠESTI DAN – SUBOTA

8:30 – Budim se i odlazim na posao. Subotom radimo od 9. Ne doručkujem nego čekam ručak.

12:00 – Odlazim doma. Šogor slavi rođendan. Dečko po putu kupuje poklon. Svatko daje 50 kuna.

14:15 – Dečko me vozi u Zabok. Moramo doći ranije jer imamo generalnu probu prije koncerta. Nakon probe odlazim u dućan da uzmem nešto za popiti i pojesti. Plaćam 19,47 kuna. Nakon koncerta imamo domjenak i zabavu.

Dnevni total: 69,47 kuna

SEDMI DAN – NEDJELJA

10:30 – Dečko i ja smo odlučili duže spavati. Budimo se i odlazimo u šetnju iskoristiti to malo sunca što se pojavilo. Po povratku odlazimo u dućan jer nam se jedu kokice. Plaćam 6 kuna. Prije nego dođemo doma stajemo u kafiću da pozdravimo prijatelje. Plaćam 17 kuna.

14:00 – Vani je dosta oblačno pa nakon ručka ostajemo u sobi i gledamo seriju.

17:20 – Naša udruga mladih počela je organizirati game night svake nedjelje od 17. Od doma uzimamo kestene i čaj. Nakon igre odlazimo u Zabok na lignje. Plaćamo svaki 50 kuna. Po povratku kupujemo kebab za ostatak ekipe i nosimo im natrag u prostor.

21:00 – Odlazimo doma i idemo ranije spavati jer se dečko rano budi.

Dnevni total: 73 kuna

TJEDNI TOTAL: 1.471,87 kuna

ZAKLJUČAK

Otkad zarađujem svoj novac uočila sam da mi novac nestaje, a ne znam na što sam ga potrošila pa sam instalirala aplikaciju Monefy koja mi omogućava da kontroliram potrošnju. Također sam odlučila da ću svaki mjesec pokušati uštjedjeti određenu svotu novaca. Iako sam većinom uspjela u namjeri da mi dio novaca od plaće ostane, ponekad se dogodi da prijeđem svoj limit. Ovaj tjedan sam potrošila više nego inače na tjednoj bazi budući da sam kupila kartu za Istanbul i putovnicu. Trenutno si tražim dodatan prihod zarade kako bi si mogla priuštiti preseljenje u stan.