FINANCIJSKI DNEVNIK

Kako financijska analitičarka iz Zagreba godišnje uštedi za nekoliko putovanja? Ovo je njezin dnevnik troškova

FOTO: TMG Creative

U novom izdanju financijskog dnevnika za nas je dnevnik troškova tjedan dana vodila financijska analitičarka iz Zagreba

Zanimanje: financijska analitičarka
Dob: 28
Lokacija: Zagreb
Mjesečna primanja: 7.600 kuna (s uključenim toplim obrokom na poslu)
Tjedna primanja: 1.900 kuna

MJESEČNI TROŠKOVI

Namirnice i druge potrepštine za dom: 2.600 kuna (ja plaćam hranu i higijenu, a dečko stanarinu)
Režije: 500 kuna (ukupno 1.000, dijelim s dečkom)
Dopunsko osiguranje: 70 kuna
Javni prijevoz: 100 kuna (tu i tamo idem s javnim prijevozom na posao, ostale dane prošećem dok je lijepo vrijeme)
Automobil: 0 kn (plaća dečko)
Mobitel: 290 kuna
Štednja: 1.000 – 1.500 kuna
Teretana: 0 kuna (vježbam doma i vani)
Pedikura i manikura: 250 kuna

PONEDJELJAK

08:00 Volim slobodne ponedjeljke. Ustajem prije dečka i radim si doručak. Danas idemo na roštilj kod mojih na selo pa želim nešto lagano pojesti te si pripremam zobene, borovnice, bademe i malo jogurta. Dečko se budi pa nam kuham kavu. Danas on preskače doručak, što me malo naljuti, ali što ću mu kad je tvrdoglav.

10:30 Pokušavam raditi dosta intenzivni trening, ali me gadna upala mišića od zadnjeg takvog treninga sprječava u tome. Dečko odrađuje svoj trening, ja se lagano zagrijavam te odrađujem malo lakši kružni trening. Spremamo se za roštilj i kupujem tati vino, a mami kutiju cigareta. Sve plaćam 58 kuna. Provodimo poslijepodne u ugodnom druženju s mojima koji nam spremaju povrća i domaćih jaja za doma.

16:30 Nakon toga posjećujemo njegove roditelje na kavi jer su dosta blizu mojih, a prije odlaska u stan sjedamo u naš omiljeni kafić na pivo. Račun je bio 36 kuna, zaokružujem na 40 i odlazimo doma pripremati se za spavanje.

Dnevni total: 98 kuna

UTORAK

07:00 Ustajem iz kreveta nakon jako lošeg i nekvalitetnog spavanja. Nekad mi se dogodi da baš loše spavam prije prvog radnog dana u tjednu. Odlučujem se skulirati i ne započinjati dan tmurnim raspoloženjem. Kupam se dok mi dečko priprema kuhana jaja i integralni tost za doručak. Uz to mi priprema i kavu, divan je, zna koliko sam spora ujutro. Skupa doručkujemo, spremamo se i pijemo kavu. Odlazim prošetati na posao koji je udaljen nekih četiri kilometra od našeg stana, što mi je super jutarnja šetnjica i praktički lagani trening. Kupujem kutiju cigareta i plaćam je 27 kuna. Dolazim na posao i pojedem jogurt koji sam donijela od doma.

09:30 Lagano se bacam na posao nakon ćaskanja s kolegicom. Budući da je dosta kolega na godišnjem, imam dosta posla ovog tjedna. Dok radim, maštam o svom godišnjem koji je tek u devetom mjesecu, ali se ipak smiješim jer nas čeka putovanje na inozemnu destinaciju koju smo oboje oduvijek htjeli posjetiti i za koju štedimo već par mjeseci.

13:00: Ručam s kolegicom. Za danas sam naručila pileće ražnjiće s povrćem sa žara i salatom. Super mi je što nam firma plaća topli obrok, to mi uštedi dosta novca tijekom cijelog mjeseca. Poslije ručka odlazimo na kavu, plaćam račun 20 kuna.

17:00 Izlazim iz firme, a on me čeka ispred u autu. Dolazimo doma, skupa popričamo i zapalimo cigaretu uz sok. Nakon toga pripremamo omlet s tikvicama i salatu od krastavaca, rajčice i paprike prelivenu jogurtom. Toliko smo povrća donijeli sa sela da ga uredno ne moram kupovati tjedan dana.

19:00 Bacam se na pranje odjeće, a za to vrijeme dečko pegla svoje košulje za posao. Večer provodimo pred TV-om.

23:45 Krevet i spavanje. Priprema za novi radni dan.

SRIJEDA

07:20 Budim se naspavana i pripremam doručak i kavu za sebe i dečka. Skupa jedemo integralne tostove sa šunkom i sirom i pijemo kavu, a nakon toga se kupamo i spremamo za posao. Ostalo je još taman mesa od roštilja da on ponese na posao uz svježe povrće kao prilog.

08:25 Danas je definitivno preeeevruće za hodati do posla pa odlazim na bus u kojem kupujem kartu za 6 kuna. Nakon toga na kiosku punim vrijednosnu kartu za 50 kuna i stižem na posao.

12:00 Ručam s kolegicom, a nakon toga odlazimo na kavu, danas ona plaća.

17:00 Dečko me kupi s posla, odlazimo u dućan po namirnice. Kupujem ulje, pureća prsa, zrnati sir, banane, mozzarellu. Plaćam račun 110 kuna. Pripremam pureća prsa na naglo i sataraš od domaćeg povrća.

20:00: Vrijeme je za trening, svatko odrađuje svoj, nakon čega se hladimo i odlazimo tuširati. Večeramo i nakon toga pijemo piće pričajući pred TV-om.

23:30: Odlazak na spavanje.

Dnevni total: 166 kuna

ČETVRTAK

07:20 Buđenje, pranje zubi, tuširanje, doručak i kava. Odlazak javnim prijevozom na posao. Usput kupujem cigarete i plaćam ih 27 kuna.

10:00 Međuobrok, jedem šaku badema i bananu.

12:30 Ručak s kolegicom, a nakon toga kava, račun je 20 kuna i plaćam ga ja.

17:00 Gotovo radno vrijeme, odlazim doma s dečkom jer mi dolaze roditelji u posjet. Pripremam brzinsku pitu sa sastojcima koje imam u frižideru, a dečko odlazi kupiti piće i kekse.

23:30 Dan je gotov i odlazimo spavati.

PETAK

07:20 Klasično spremanje za posao – doručak, kava, kupanje, šminkanje i oblačenje. Odlazim na posao i budući da sam odradila sve tjedne zadatke, prilično je mirno i čitam stručnu literaturu.

13:00 Ručak, a poslije ručka kava s kolegicom koja plaća kavu.

17:00 Odlazak na autobusni kolodvor s dečkom, kupujemo Flixbus karte u jednom smjeru do lokacije gdje nam je aerodrom te isto plaćam 316,00 kuna.

18:00 Sjedamo u grad na piće, a on plaća račun.

21:00 Na brzinu pripremam večeru, salata od mozzarelle i rajčice, integralni tost, maslinovo ulje, pršut kojeg imamo od prije i malo sira. Ja pijem vino, a on pivo na terasi i guštamo u početku vikenda.

Dnevni total: 316,00 kuna

SUBOTA

08:00 Buđenje. Dečko još spava, a ja si pripremam smoothie od banane, jogurta, badema i zobenih. Dečko se budi i skupa pijemo kavu te skupa odrađujemo trening.

10:00 Kupujem cigarete koje plaćam 27 kuna prije odlaska u kvartovski kafić na još jednu kavu i plaćam račun 20,00 kuna.

12:00 Pripremam ručak. Danas su na meniju pečene paprike s kiselim vrhnjem i češnjakom te tostevi s mozzarellom i rajčicom. Nakon ručka odmaramo i provodimo vrijeme na ogromnoj terasi. Apsolutno svi moji prijatelji i prijateljice su na moru, grad je praktički prazan, što mi donekle i odgovara, jer napokon bez pritiska oko dogovara za druženja provodim mirni vikend.

20:00 Spremamo se za grad i odlazimo na večeru u centar. Račun plaća dečko.

NEDJELJA

09:00 Buđenje. Odlazimo na kavu u kvartovski kafić. Prije kave kupujem dvije krafne, plaćam ih 6 kuna. Nakon toga plaćam dvije kave 20 kuna. Odlazimo u dućan po WC papir, kiselo vrhnje za ručak i još neke potrepštine za dom. Plaćam račun 97 kuna. Po povratku doma provjeravam poštu i vidim da imam dva računa. Plaćam ih odmah Internet bankarstvom, ukupno 293 kuna.

12:00 Pripremam ručak. Danas je na meniju klasična musaka s krumpirom, mljevenim mesom, vrhnjem i jajem, tzv. cheat meal. Sve sastojke imam od prije, osim vrhnja koje smo kupili maloprije. Nakon ručka odmaramo i gledamo filmove.

19:00 Lagana večera i pripremanje stvari za sutra.

22:00 Krećemo na spavanje, ranije nego uobičajeno jer smo dosta kasno išli spavati.

Dnevni total: 416 kuna

Zaključak

Ovaj tjedan potrošila sam ukupno 1.137 kn, što je definitivno unutar okvira. Imali smo dosta hrane od prije u frižideru, tako da nisam morala kupovati puno namirnica. Također, platila sam dio režija i jedan trošak za putovanje. Trudim se hraniti zdravo, zato ne kupujem u pekarama, nego doručak jedem doma. Osim toga, ovaj tjedan su apsolutno svi bili na godišnjem tako da nisam nigdje previše ni izlazila. Drago mi je vidjeti ovakav izvještaj, jer upravo mi ova disciplina omogućuje da bez minusa na računu nekoliko puta godišnje odem na dva ili tri putovanja koja su moja prava strast.

I vi želite podijeliti svoj anonimni dnevnik troškova i pokazati nam kako zaista žive žene u Hrvatskoj? Javite nam se mailom na kontakt@super1.hr.