PRODUKT DIZAJN

Novi hrvatski brend namještaja Metoda premijerno se predstavlja na Tjednu dizajna u Zagrebu

Novi hrvatski brend za svoje prvo predstavljanje u Hrvatskoj odabrao je Tjedan dizajna u Zagrebu koji počinje sutra

FOTO: Metoda PR

Novi hrvatski brend za svoje prvo predstavljanje u Hrvatskoj odabrao je Tjedan dizajna u Zagrebu koji počinje sutra

Novi hrvatski dizajn-brend namještaja Metoda, prezentirat će svoj namještaj od slavonskog hrasta prvi put u Hrvatskoj. Dogodit će se to u sklopu Tjedna dizajna u Zagrebu koji se održava na Akademiji likovnih umjetnosti od 6. do 11. rujna. Namještaj koji su dizajnirali iskusni hrvatski dizajneri već je predstavljen na Tjednu dizajna u Milanu ove godine gdje je izazvao značajnu pozornost. Velika je ovo sinergija industrije i kreativaca koji zajedno stvaraju novu vrijednost kroz smjelu inovaciju i pomicanje granica. Iza Metode stoji 70 godina iskusni proizvođač namještaja Spin Valis iz Požege koji se kroz novi brend okreće stvaranju proizvoda veće dodane vrijednosti.

Kolekcija namještaja METODA koja će se od sutra moći pogledati na Tjednu dizajna u Zagrebu sastoji se od stolica – Doma (Neisako), Transom (Simon M. Piperčić), Dimensia+ (Mladen Orešić), Patrona (Grupa), Greta (ThinkObjects), Wood Alien (Numen/ForUse), Joi (Regular Company); stolova – Dimensia+ (Mladen Oresic), Travolta (Numen/ForUse); ležaljke & komode – Potka (Neisako) te komode Elude (Simon Morasi Piperčić). Izložba Metode nosi naziv Racionalno/Iracionalno, a namjera joj je ukazati na paralelnost našeg racionalnog i iracionalnog doživljaja svijeta i svakodnevnog djelovanja u sklopu kojeg nam se stalno pruža mogućnost svjesnog ili podsvjesnog izbora, da budemo umjereni, ali nas i potiče na zaigranost i intrigantnu ludost. Sjajna vijest je i da do kraja godine Metoda planira otvoriti vlastiti izložbeni salon u Zagrebu.