Ovaj hrvatski brend ima genijalnu ponudu domaće tjestenine i umaka. Crni špageti izgledaju odlično
Brend Pasta Perica pokrenuo je chef s dugogodišnjim profesionalnim iskustvom
Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci
Ime brenda: Pasta Perica
Iza brenda stoji: Saša Frid, chef s dugogodišnjim iskustvom koje je sada usmjerio u proizvodnju svježe tjestenine. Pasta Perica je mala manufaktura svježe tjestenine, što omogućuje da se fokus stavi na kvalitetu, i da se kupcu u konačnici ponudi vrhunski proizvod.
Brend se bavi: Svježu tjesteninu rade od krupice durum pšenice i svježim jajima iz slobodnog uzgoja. Krupica durum pšenice ima grubu granulaciju i visoki udio proteina što u kombinaciji sa svježim jajima njihovoj tjestenini daje udio proteina od 14 posto. Krupica durum pšenice je tvrda sorta pšenice koja ima niski glikemijski indeks i lakše je probavljiva od mekanih vrsta pšenice. U ponudi trenutno imaju kratku tjesteninu, dugu tjesteninu i raviole. Također uz tjesteninu nude i umak od rajčice koji proizvode u tri varijante. Klasik, ljuti i četiri začina.
Brend je pokrenut: u veljači ove godine.
Brend smo pokrenuli jer: Tjestenina je jedna od namirnica s jako dugom tradicijom, koja je kroz povijest uspijela preživjeti sve testove vremena. Cilj je nastaviti tu tradiciju i svakodnevnim radom biti bolji u proizvodnji poštujući tradiciju proizvodnje.
https://www.instagram.com/p/CITUZz4p3GM/
Može se razgledati i kupiti: U raznim specijaliziranim trgovinama po Zagrebu, poput Špeceraja, Mrkvice, Gastro Branimira, Dobrog Placa, Greencajga, Fisherije i Gligore, ali i na Instagram profilu te službenoj stranici.
Cijene se kreću: Svježa tjestenina u pakiranju od 250 grama košta od 20 do 24 kune, a umaci u količini od 500 grama od 32 do 40 kuna.