Vijest

I najutjecajniji buyeri svijeta mole brendove da brinu o održivoj modi. Imaju plan za sljedećih 5 godina

FOTO: Instagram (@Everlane)

U sljedećih 5 godina buyeri planiraju upola povećati kupovinu samoodržive odjeće

Ako je sudeći po istraživanju iza kojeg stoji tvrtka McKinsey & Company i Camera Nazionale della Moda Italiana, i buyeri mole brendove da postanu svjesni koliko su nužne promjene, ekologija i održiva moda.

Buyeri najvećih robnih kuća kao što su Saks Fifth Avenue i Barneys u New Yorku, Takashimaya u Japanu, Printemps u Francuskoj i Hyundai u Južnoj Koreji sudjelovali su u istraživanju čiji su rezultati predstavljeni na Internacionalnom okruglom stolu o održivoj modi. Izjavili su kako će u sljedećih 5 godina povećati kupovinu samoodržive odjeće s 23 na 42 posto svog cijelog budžeta, prenosi The Guardian.

”Mislimo da će tvrtkama postati sve važnije da pokažu investitorima da imaju plan o održivoj modi, da su spremni za njega, kako bi povećali kapital. Osim toga, danas kada je nešto u trendu postane toliko moćno i vjerujemo da će nove generacije biti oni koji će stajati iza ovog pokreta.”, izjavio je Antonio Achille iz McKinseya.

Ako ne, do 2050. godine 22 milijuna tona mikrofibre bit će bačeno u ocean, 73 posto odjeće završit će na smetlištu ili će bit uništeno, dok se trenutno reciklira manje od 1 posto odjeće. Pozitivna strana je ta da se 80 posto nove generacije i milenijalsa zanima za održivu modu, te kako se brendovi ipak sve više i više zanimaju za ovaj problem.