MODA U DOBA KORONE

Brend Off-White predstavio je pamučne maske po cijeni od 1200 eura i - uspio ih rasprodati

FOTO: TMG creative/Screenshto

Koronavirus sa sobom je donio i niz bizarnih modnih trendova od kojih su najdominantnije dizajnerske maske za lice

Gucci je izradio preko milijun maski, a Prada nešto više od 100 tisuća koje su donirali talijanskim bolnicama, Balenciaga i Saint Laurent oko tri milijuna, a cijeli LVMH oko 40 milijuna maski za bolnice u Francuskoj. Britanski dizajner Christopher Kane donira ih svima, tko god mu se javi i naruči masku, a u Hrvatskoj se u ovaj pokret uključio niz brendova koji prodaju i doniraju maske.

No, u cijeloj priči ima i onih koji su na ovu situaciju odlučili gledati kao na trend, a ne kao potrebu. Američki dizajner Virgil Abloh, iz nepoznatog razloga iznimno hvaljen u medijima unatoč brojnim kopijama u radu, gafovima i krajnjoj nemaštovitosti, odlučio je da bi bilo sjajno kreirati masku za svoj brend Off-White i naplatiti je 1200 eura.

OGLUŠIVANJE NA STVARNE PROBLEME

Abloh ne samo da je zaista napravio tu masku koja – ne, nije napravljena od dragog kamenja već od običnog pamuka, nego ju je uspio i rasprodati. Maska se u njegovoj službenoj online trgovini više ne može kupiti kao ni u dizajnerskim online trgovinama kao što je Farfetch.

Virgil Abloh nije jedini koji se u ovoj situaciji oglušio na stvarne potrebe zajednice koja ga okružuje i stvarnih ljudi koji se sami bore s bolešću i pomažu u borbi protiv nje na prvoj crti obrane. Niz poznatih otišao se testirati na koronavirus iako nisu imali ni simptome, uzimajući tako mjesta onima koji su zaista bolesni. Neki koji su dobili pozitivan rezultat kao što je influencerica Arielle Charnas čija je cijela obitelj dobila blaži oblik virusa, objavljivali su sadržaj u kojim se žale na težak život u izolaciji u svojim vilama i penthouseima. Charnas je iz stana u New Yorku pobjegla u vilu u Hamptonsima.

Sve to izazvalo je val članaka u cijenjenim medijima kao što su The New York Times ili Vanity Fair o tome kako bi eri influencera, trendova i takozvanog hypea odnosno pomame za pojedinim odjevnim predmetima, napokon mogao doći kraj. No, čini se da nam maska Virgila Abloha od 1200 eura dokazuje upravo suprotno.