VIJEST

Kreativni direktor Daniel Lee napušta kuću Bottega Veneta

Donio im je planetarnu popularnost, a sada nakon četiri godine odlazi iz nepoznatog razloga

FOTO: Stockholm Fashion Week Press

Donio im je planetarnu popularnost, a sada nakon četiri godine odlazi iz nepoznatog razloga

Nakon četiri godine na poziciji kreativnog direktora Daniel Lee napušta Bottegu Venetu. Vijest je sinoć odjeknula u medijima diljem svijeta, a iz Keringa su samo poručili da mu se zahvaljuju i da je došao kraj njihovoj suradnji. Razlog zašto Lee odlazi nije poznat, a neki već nagađaju da odlazi u britansku kuću Burberry.

https://www.instagram.com/p/CWGwwuEPldW/

Što god se dogodilo, neosporno je da je Daniel Lee preokrenuo kuću Bottega Veneta i donio joj planetarnu popularnost. Teško je uopće odraditi koliko je it komada kreirao. Među njima su bile Pouch torbe, Puddle gumene čizme, Stretch sandale, Lido pletene natikače, pletene Padded Cassette torbe i lista ide u nedogled. Radio je i totalno sulude stvari kojima je provocirao kao što je primjerice brisanje Botteginog Instagram profila jer je smatrao da su dovoljno popularni da bi na Instagramu živjeli i bez vlastitog profila ili pak ogrlice od plastične telefonske žice koje su naplaćivali po dvije tisuće dolara.

Lee se nekoliko puta i poskliznuo. Cijeli mu je svijet jako zamjerio što je usred lockdowna u Berlinu u klubu Berghain organizirao veliki party. No, unatoč tome, učinio je Bottegu jednim od najpopularnijih brendova svijeta, a prodaja je iz kvartala u kvartal samo rasla. Ove godine prema Lyst Indexu prihod im je u trećem kvartalu u odnosnu na drugi ove godine narastao za 69 posto. U prvom kvartalu godine bili su osmi najpopularniji brend, a njihove Lug čizme bile su treći najpopularniji komad na svijetu. U drugom su zadržali to mjesto, a mini Jodie torba postala je drugi najpopularniji komad svijeta. U trećem kvartalu popeli su se na sedmo mjesto popularnosti, a Terry natikače postale su treći najpopularniji komad. Brojke idu u prilog viziji Daniela Leeja pa će biti zanimljivo saznati što je pravi razlog njegova odlaska i unutar kojeg brenda će se dalje razvijati.