Snaga

Voditeljica distribucije jedne međunarodne kompanije tjedan dana za nas je vodila detaljan dnevnik

Svaki tjedan Super1 zamolit će jednu ženu iz Hrvatske da sedam dana zapisuje svaki, ali baš svaki, trošak, od hrane, režija i prijevoza do frizera, kava i shoppinga. U ovotjednom izdanju svoje financije zapisivala je voditeljica distribucije iz Zagreba

Svoje račune uvijek plaćam 10. u mjesecu nakon što mi sjedne plaća, jedino kredit sjeda sredinom mjeseca, pa ostatak novca okvirno rasporedim do idućeg mjeseca. Svejedno, moji stvarni troškovi obično prelaze planirane. Kako bih bila bolja u vlastitoj evidenciji koju sam u zadnje vrijeme zbog obujma posla zanemarila, odlučila sam voditi financijski dnevnik.

Zanimanje: Voditeljica odjela distribucije u jednoj međunarodnoj kompaniji

Dob: 33 godine
Lokacija: Zagreb
Mjesečna primanja: oko 10.000 kuna (8.700 plus prekovremeni)
Tjedna primanja: 2500 kuna

MJESEČNI TROŠKOVI:

Režije: oko 900 kuna
Kućni internet i telefon: 200 kuna
Mobitel: Službeni
Kredit: 2500 kuna
Beauty stvari: Oko 1000 kuna (make-up, tretmani i frizura)

TJEDNI TROŠKOVI:

Kava: Oko 150 kuna
Izlasci: Oko 1200 kuna
Ručkovi: Oko 500 kuna
Benzin i poslovni ručkovi: Na račun kompanije

PRVI DAN – SRIJEDA

5:30 – Ustajem se svakog jutra dosta rano kako bih izvela svog psića u šetnju, otuširala se, složila frizuru i make-up prije posla.

7:00 – Dolazim u ured, radno vrijeme inače je u kompanijama od 9 sati, ali pošto se bavimo distribucijom naš sektor radni dan počinje u isto vrijeme kad i naši klijenti. Zato prvu kavu pijem tek na poslu, naručujem je iz kafića pored ureda i plaćam je 10 kuna.

11:00 – Već sam odradila jedan sastanak i idem na drugi. Vozim se službenim automobilom pa mi ova česta putovanja nisu trošak. Usput stajem do dućana kako bih kupila kutiju cigareta jer se uvijek kad sam pod stresom vratim starom poroku, plaćam to 28 kuna.

13:30 – Odlazim na ručak, a kako sam cijeli tjedan od ujutro do navečer u poslu nalazim se s najboljom prijateljicom. Jedemo u Dubravkinom putu, obožavam grdobinu u umaku od rajčice, ukupno račun plaćam 234 kune.

16:05 – Iako sam odavno trebala biti gotova s poslom, moram naići još na jedan sastanak, a usput stajem u kemijsku čistionicu gdje sam u ponedjeljak ostavila poslovne hlače. Plaćam račun 80 kuna.

18:30 – Napokon na putu doma. Razmišljam o tome da bih se mogla uvaliti u kadu i čitati nešto što nije online. Stajem u dućan kupiti tjesteninu za večeru, usput uzimam i dva Bacardi Breezera, super će mi pasati večeras kad ih ohladim. Plaćam račun 64 kune.

Dnevni total: 416 kuna

DRUGI DAN – ČETVRTAK

5:30 – Budim se s glavoboljom, vani lagano kiša pada, oblačim tenisice i izvodim Asju van. Dok se šećemo kvartom, zamirišu mi peciva iz pekare pa uzimam dva kroasana. Plaćam račun 8 kuna i penjem se natrag u stan.

7:00 – Naravno da sam već u uredu, naručujem kavu i dajem 10 kuna. Slažem mail ljudima iz mog odjela da danas imamo sastanak kako bi se organizirali tijekom godišnjih odmora, a čeka me i jedan klijent koji dolazi k nama u 9 sati.

9:15 – S klijentom izlazim iz ureda jer inzistira da sjednemo negdje gdje se može pušiti. Naručujem kavu, naručuje capuccino od vanilije i mineralnu, plaćam sve 33 kune.

11:15 – Opet odlazim iz ureda, zvali su me iz jednog lanca dućana da dođem kako bismo se dogovorili oko novog rabata. Kako je riječ o velikom klijentu, želim biti tip-top. Odlazim na brzinsku frizuru, plaćam sve 90 kuna i stižem kratko prije dogovora na sastanak.

14:15 – Gladna sam, umorna i želim ići kući, ali još me čeka milijun obveza. Sastanak je danas u 15 sati pa na brzinu odlazim u Wok ‘n’ Walk po piletinu s curryjem i plaćam 32 kune.

16:30 – Premorena. Sve što imam za završiti danas prebacujem u torbu i odlazim iz ureda. Idem na svoju čarobnu masažu na Ravnicama gdje odlazim godinama, plaćam 180 kuna ovaj užitak.

19:15 – Skoknem u kvartovski dućan uzeti kruh, sir i još par sitnica za hladnjak. Ostavljam 64 kune i jurim doma da čim prije završim ove narudžbe koje nisam danas unijela.

Dnevni total: 417 kuna

TREĆI DAN – PETAK

7:00 – Uredsko vrijeme petkom nam je do 14 sati, a i ja želim izaći do 16 sati jer mi dolazi sestra iz Beča ovaj vikend. Naručujem kavu, bacam se na posao, nadam se da telefon neće baš stalno zvoniti.

9:15 – Odlazim na sastanak u centru pa u Centru Cvjetni parkiram auto, parking plaćam 24 kune

10:30 – Svraćam u dm, a kad sam već u centru i u Douglas i kupujem svoj omiljeni bronzer Bobbi Brown za 350 kuna. Jurim u firmu, imam sastanak s ostalim menadžerima distribucije.

13:45 – Sastanak je napokon gotov, planirane kvote su nam, naravno, podignute tijekom ljeta (čitaj turističke sezone). Padam u blagu depresiju već pa odlazim s kolegicom na pauzu. Što dalje od firme to bolje. Sjedamo u Duksu, naručujemo njihove prefine pizze i mineralnu, plaćam svoj račun 74 kune.

16:35 – Naravno da kasnim, a sestra mi je već stigla u Zagreb. Da je ne bih baš dočekala bez ičega u stanu, letim do dućana i kupujem sve za njezin omiljeni bolonjez i bocu finog crnog vina. Račun plaćam 238 kuna.

Dnevni total: 696 kuna

ČETVRTI DAN – SUBOTA

9:05 – Napokon sam se nešto naspavala, ali opet me sa sestrom čeka naporan dan. Prvo izvodim psa u šetnju jer nam je Maksimir pred vratima i kupujem par peciva u pekari da je dočeka nešto za doručak. Plaćam 32 kune.

10:30 – Sjedimo na sredini Tkalčićeve, plačam kave 28 kuna, a nakon sat vremena odlazimo u šetnju prije nego se nađemo s frendicama na ručku.

14:30 – Na putu doma uzimamo kutiju sladoleda koji će ona gledati uz serije dok ja riješim svoje repove s posla. Plaćam to 30 kuna.

21:10 – Izlazimo iz stana i zovemo Uber jer večeras planiramo partijati s frendicama. Plaćam Uber 35 kuna.

4:30 – Ponovno zovem Uber za doma i gledam koliko mi je novca ostalo u novčaniku, Uber plaćam 42 kune, a novčanik mi je tanji za 450 kuna.

Dnevni total: 617 kuna

PETI DAN – NEDJELJA

11:30 – Ustajem se kako bih sestri napravila ručak prije nego se spakira i ode natrag za Beč. Odlazim u mesnicu gdje ostavljam 70 kuna na meso plus još odlazim u voćarnu po krumpir, rajčicu i zelenu salatu, a sve to još plaćam 37 kuna.

15:00 – Nakon što sam ostavila sestru na autobusnom kolodvoru, nazvala sam prijateljicu da se nađemo negdje na kavi. Predložila je da se vidimo na Jarunu pa možemo malo i prošetati, divan je dan. Sjedimo cijelo popodne i pretresamo sve što nam se dogodilo prošli tjedan, a ovaj izlazak plaćam 50 kuna.

19:15 – Želim večer provesti sama i u miru nakon što sam imala ludi vikend. Da si malo ugodim, odlazim po Breezer i kokice, to plaćam 34 kune.

Dnevni total: 191 kuna

ŠESTI DAN – PONEDJELJAK

5:30 – Opet ustajanje. Sinoć sam, na sreću, jako rano zaspala pa sam se čak nešto i odmorila. Putem na posao uzimam muffin od čokolade koji ću pojesti uz kavu. Plaćam ga 8 kuna.

7:15 – U uredu već jedem muffin dok naručujem kavu. Plaćam to 10 kuna.

9:00 – Stiže mi SMS da mi ističe mjesečna karta pa parking za 2. zonu. Produžujem online za iduća tri mjeseca, plaćam to 120 kuna.

10:15 – Odlazim na sastanak s klijentom u Remetinečkoj. Kako je blizu Arena Centar, skoknem na brzinu u MAC po novi crveni ruž, taj traje cijeli dan i ne skida se. Plaćam ga 272 kune. Usput si uzimam i ručak za van u jednom od onih otvorenih restorančića, plaćam to 40 kuna.

14:15 – Danas sam doslovno jela za računalom. Glava me rastura pa odlučujem izaći na kratku pauzu s kolegom. Sjedamo na terasu kafića i uživamo barem 20 minuta. Plaćam to 10 kuna.

17:45 – Na putu doma idem po hranu za psa, ima možda još za dan, dva i to mi stvara presing. Plaćam pakiranje 70 kuna.

Dnevni total: 530 kuna

SEDMI DAN – UTORAK

7:00 – Naručujem kavu u ured, pregledavam stanje na računu i pokušavam shvatiti zašto mi nedostaje 2500 kuna. Plaćam kavu 10 kuna, surfam po aplikaciji i vidim da mi je sjeo kredit. Još prošli tjedan.

12:30 – Danas sam pola dana provela na telefonu, zasad imam samo jedan sastanak dogovoren za sutra tako da koristim priliku da prošetam s kolegicom iz ureda po ručak do Petrinjske, uzimam roastbeef sendvič za 40 kuna.

16:35 – Odlazim iz ureda, ovog puta ne idem na masažu nego odlazim na bojanje izrasta i šišanje vrhova, a tretman plaćam 380 kuna.

19:45 – Putem doma odlazim u kvartovski Muller i uzimam još L’Orealovu masku za kosu, mrzim kad je jako suha nakon bojanja, plaćam račun 40 kuna.

Dnevni total: 2970 kuna

ZAKLJUČAK:

Ovaj tjedan sam potrošila 5837 kuna, ali ako odbijemo kredit za stan računica ispada 3337 kuna što je malo više od moje prosječne potrošnje, ali tako je svaki put kad si nabijem stres na poslu i kad mi mlađa sestra dođe u posjetu pa s njom moram ići van. Da nemam kredit za stan, moja plaća bila bi mi i više nego dovoljna da si i češće priuštim veći kozmetički shopping koji obožavam ili nešto više dizajnerske odjeće.

Pošto ponekad impulzivno kupujem i to dok sam pod stresom na poslu, mislim da bi bilo dosta pametno odrediti si dnevni budžet i isključivo toliko gotovine nositi sa sobom, a kartice ostaviti u automobilu u slučaju da mi hitno zatrebaju. Također, pošto sam dosta dobra u svom poslu, mogla bih se još malo potruditi da češće prebacim planirani poslovni budžet i stavljam si stimulacije na stranu kao što to radim i s novcem od prekovremenih.