DIZAJN

Opa! Anja je osmislila vizualni identitet kruhomata u Istri za koji je sada stiglo mega priznanje

S vizualnim identitetom za Panissimo uvrštena je u LogoLounge knjigu nakon odabira od preko 40,000 logotipa iz cijelog svijeta

FOTO: TMG Creative

S vizualnim identitetom za Panissimo uvrštena je u LogoLounge knjigu nakon odabira od preko 40.000 logotipa iz cijelog svijeta

Početkom travnja prošle godine Istra je postala prva hrvatska regija u kojoj možete pronaći kruhomate. Da, dobro ste pročitali. Naime, istarska tvrtka Reginex, istarski lider kada su u pitanju pekarski proizvodi, osmislila je sistem prodaje kruha putem automata. Malo je reći kako je riječ o jednom sasvim novom iskustvu kupnje kruha: imate samoposlužni prodajni aparati za kruh Panissimo koji su uvijek puni svježim pekarskim proizvodima, a korisnicima dostupni na raspolaganje 24 sata na dan. No, kako bi dobili zaokruženu priču, tvrtka Reginex za projekt osmišljavanja vizualnog identiteta i logotipa dala je povjerenje Zambelli Brand Designu iz Rijeke čiji je rad na temelju spomenutog projekta Panissimo upravo dobio vrijedno priznanje, i to ono od struke.

Kvaliteta koja je odmah iskočila iz ogromne konkurencije

Naime, ovogodišnja knjiga najboljih logotipa LogoLounge objavila je pobjednike za ovogodišnju ediciju. Kako doznajemo, konkurencija je bila zbilja moćna, jer ove godine se prijavilo preko 40.000 logotipa iz cijeloga svijeta. Žiri sastavljen od internacionalnih sudaca odabrao je najbolje te uvrstio i logotip brenda Panissimo iz Istre koji je dizajniran u riječkoj agenciji Zambelli Brand Design, osnivačice Anja Zambelli koja nam je pak ispričala više o svemu, ali i samoj ideji vizualnog identiteta.

Brend nadahnut snažnom povijesnom vezom Istre i Italije

“U današnje vrijeme, kada je beskontaktna prodaja postala svojevrsni novi standard, spomenuta tvrtka Reginex ponudila je jedno sasvim novo iskustvo kupnje kruha: samoposlužne prodajne aparate za kruh Panissimo. Brend je to koji je nadahnut snažnom povijesnom vezom Istre i Italije. Ime brenda, Panissimo, jedinstveno je i u svom korijenu jer ima talijansku riječ pane, što u prijevodu znači kruh. Nastavak -issimo, superlativ u talijanskom jeziku koristi se kako bi se označilo da nešto ima najbolju kvalitetu. Tako je stvorena riječ Panissimo, novi naziv mladog istarskoga branda. Kako bi se dočarala nova vrsta distribucije kruha i njegova stalna dostupnost stvorili smo jedinstvenu kategoriju proizvoda” objašnjava Anja i dodaje kako 24/7 Bread Stations savršeno ocrtavaju Panissimo aparate. Objašnjava dalje kako je vizualni identitet, logotip brenda Panissimo crtan u biti oko siluete kruha kako bi se stvorila poveznica s osnovnim Panissimo proizvodom. Kod crtanja tog oblika nije se crtao bilo koji kruh, već onaj po kojim je Reginex, matična kuća Panissimo brenda najpoznatiji: kruh iz kalupa.

Snažan kontrast između osnovnih boja brenda, crne i žute

“Kupnja kruha na Panissimo samoposlužnim aparatima, vrlo je jednostavna i user-friendly. Takav je trebao biti i Panissimo brend, njegov vizualni i verbalni identitet te dizajn aparata. Istom filozofijom smo se služili prilikom osmišljavanja slogana: I BRZO, I BLIZU. Snažan kontrast između osnovnih boja brenda, crne i žute koja je nadahnuta bojom kruha doprinosi boljoj vidljivosti aparata u prostoru te u kombinaciji s upečatljivom tipografijom čini ovaj brend pamtljivim i jedinstvenim. Panissimo brend spaja zapravo tradiciju u obliku autohtonog proizvoda i pouzdane usluge s inovacijom moderne tehnologije, koja radi za tebe i pojednostavljuje ti život, jer ima kruh koji tražiš u bilo koje doba dana i noći. On je stroj s elementima ljudskosti, grijan toplo pečenim kruhom i željom da spaja ljude, jer vjeruje da zajednički, mali trenuci čine život ljepšim i vedrijim” govori dalje dizajnerica.

Već treća nagrada od strane LogoLoungea

Inače, u kruhomatima se može naći šest vrsta kruha, kroasani, donuti i štrudle, a najprodavaniji proizvodi su Domaći kruh, Bobuli i kroasani. Automati su postavljeni na području Istre, a po riječima vlasnika planiraju se širiti. Ovo je treći put da je Zambelli Brand Design odabran od strane LogoLoungea što dokazuje dosljednost kvalitete na internacionalnoj razini. Ono što posebno veseli, dodaje za kraj Anja, što hrvatski brendovi u Hrvatskoj dobivaju vizualne identitete koji su kasnije prepoznati i nagrađivani globalno, baš kao i ovaj.