NOVO MJESTO

U širem centru otvoren je Lemon Market, bar i prostor za evente. Posjetili smo ga

FOTO: Saša Četković

Dinamično mjesto na kojem će se svakih nekoliko tjedana održavati drugi festival i na kojem uvijek možete računati na dobre koktele

Ekipa iz A most unusal gardena, dobro poznatog bara s kućicom na drvetu smještenog na Horvaćanskoj cesti, ovih je dana javnosti predstavila svoj drugi ugostiteljski projekt. Lemon Market je novo mjesto u širem centru Zagreba, smješten u neposrednoj blizini KD Lisinski, na adresi Orljavička 3, a koji je namijenjen za organizaciju festivala, evenata, manjih koncerata i vjenčanja, rođendana te posebno korporativnih evenata.

saša ćetković

“Kada se ne održavaju festivali i eventi, slobodno možete doći i uživati na našoj terasi jer Lemon Market funkcionira i kao bar”, pojašnjava nam suvlasnik, Zlatko Orečić. Ponuda bara, dodaje, temelji se na koktelima koji će se mijenjati ovisno o sezoni i spritzevima, ali dobrodošli su i svi oni koji traže tek lijepo mjesto na kojem se prije fina kava.

Izazov stvaranja nečeg drugačijeg u tom dijelu grada

saša ćetković

Cijela je priča, prisjeća se Orečić, još kao ideja nastala kad su dobivali sve više upita vezanih uz evente u A most unusal gardenu na koje nisu mogli odgovoriti. To bi se, rekao nam je, u ljetnom periodu događalo svakog dana, a budući da su se povezali sa zajednicom u kvartu u kojem se nalazi bar i ljudima koji svakodnevno dolaze kod ondje, nisu željeli da se A most unusal gin garden pretvori samo u mjesto u koje se dolazi s pozivnicom. I zato je, naglašava, stvoren Lemon Market. “Uz sam prostor s velikom terasom nas je dodatno inspirirala i lokacija koja nam se učinila idealnom. Bio nam je izazov stvoriti nešto novo u tom dijelu grada”, dodaje.

saša ćetković

Osnovna im je ideja bila, doznali smo, stvoriti dinamično mjesto, u kojem će se stalno mijenjati ponuda, ali isto tako zadržati i kvaliteta. Svaka dva do tri tjedna u prostoru Lemon Marketa tako će se održavati neki drugi festival. Ovog vikenda kreće prvi – SOLO. Cocktails, na kojem sudjeluju tri zagrebačka koktel bara: Blend bar, Peaches & Cream te A most unusual garden. “Koktele koje spravljaju, one kompleksije i jednostavnije te spritzeve, kupujete na kućicama, a potom uživate u našoj magičnoj terasi. Ako ste voljeli atmosferu Gardena, onda će vam se definitivno svidjeti i Lemon”, kaže Orečić s osmijehom.

Prostor u koji se odlučite ciljano zaputiti

saša ćetković

A nakon SOLO. Cocktails festivala pripremili su onaj Adio lito, u sklopu kojeg će u centar Zagreba pokušati dovesti atmosferu ribarske fešte na obali i oprostiti se s ljetom. Osim o programu, zanimalo nas je doznati i nešto više o arhitektonskim rješenjima te uređenju interijera Lemon Marketa. On je, kako nam je Orečić rekao, proizašao iz dva smjera.

“Jedan je naš dosadašnji pristup u kreiranju ugostiteljskih usluga a to je stvoriti atmosferu, ugođaj i doživljaj prostora u koji ćeš se zaputiti s ciljem, a ne samo usputno svratiti na piće. Drugi smjer je sama frekventna lokacija koja nam je nametnula dodatne izazove – kako se zaštititi od buke i prometa, ostati vidljiv i prepoznatljiv, a ujedno stvoriti malu zelenu oazu”, odgovara.

saša ćetković

Za sve to zaslužna je arhitektica Lana Trobentar Šimunić iz arhitektonskog ureda Lunixar, koja je njihove ideje pretvorila u stvarnost. Vanjski prostor podijeljen je na dvije terase – ona okrenuta prema Vukovarskoj ulici je manja, natkrivena i zamišljena za kratka druženja i odmor tijekom radnog dana. Druga terasa je veća, krase je platoi i tribine te stvara prostor za opuštanje tijekom cijelog dana u maloj zelenoj oazi.

saša ćetković

“Što se tiče interijera, tu smo također stvorili dvije zone koristeći kontrastne materijale – onu s niskim stolovima te onu s visokim, za neformalnije sjedenje u zoni ulaza”, kaže nam. Prostorom dominiraju šank te fototapeta/kolaž na zidu iznad klupe koji će temom biti povezana s lokacijom objekta te ostali detalji koji će s vremenom spontano naći svoje mjesto u prostoru. “Vanjski i unutarnji prostor čine skladnu cjelinu zbog korištenja istih materijala”, ističe.

Uz sve ostalo, funkcionira i kao mini prenoćište

Ono što nam je bilo posebno zanimljivo (i neočekivano) jest to što se u sklopu Lemon Marketa nalaze i četiri apartmana. Oni su, priča Orečić, komplementarni lokaciji na kojoj se nalaze i nekako zaokružuju cijelu priču. “Smatramo i da je to odlična dodana vrijednost za one koji se odluče organizirati team building, rođendan, vjenčanje ili neki drugi event kod nas”, zaključuje.

saša ćetković

Radno vrijeme Lemon Marketa je od 8 do ponoći, dok se festivali održavaju od 17 do ponoći. “Kad ćemo raditi festivale koji svoje uporište imaju u gastronomskoj ponudi, nude bruncheve i slično, naravno, radno vrijeme festivala će se korigirati u skladu s time pa će poslovnjaci koji rade u okolici imati priliku u Lemon Market navratiti i na ručak”, poručuje Orečić za kraj razgovora.

saša ćetković
saša ćetković

 

Ime: Lemon Market
Adresa: Orljavička 3
Što: bar, prostor za proslave i evente, mini hostel
Radno vrijeme: od 8 do ponoći (bar), od 17 do ponoći (festivali)