NOVI BREND

U potrazi za posebnim rokovnikom pronašli smo ovaj s hrvatskim potpisom

Mlada ekonomistica zaljubljena u dizajn i tipografiju stoji iza brenda Studio Letter 

FOTO: Privatni album

Mlada ekonomistica zaljubljena u dizajn i tipografiju stoji iza brenda Studio Letter

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci

Ime brenda: je Studio Letter. Samo ime daje mali hint čime se brend bavi i što nudi, a to su minimalistični laneni rokovnici s inicijalima ili natpisom po želji, dizajniranje vizuala i još dosta sličnih proizvoda ubrzo.

Iza brenda stoji: Tina, 28-godišnja ekonomistica po struci, zaljubljena u dizajn, tipografiju i beskrajne mogućnosti igranja i stvaranja koje nudi dizajn. Studio Letter je stvoren iz ljubavi prema detaljima, pisanju i minimalističkim rokovnicima koje nije mogla pronaći. Svaki proizvod se ručno tiska i pažljivo pakira kako bi savršen došao u ruke kupca. Željela je ponuditi rokovnike koji odišu jednostavnošću i modernim dizajnom.

Privatni album

Brend se bavi: personalizacijom i tiskom rokovnika, na predivne, lanene korice. Rokovnici su A5 dimenzije, papir je bež boje, ravnih crta. Zajedničko stvaranje dizajna s kupcima, pretvaranje njihovih želja u djelo, a opet prateći određenu estetiku brenda i na kraju sretni i oduševljeni kupci su Tinin najdraži dio posla. Najprodavaniji je monogram journal – rokovnik personaliziran inicijalima te wedding plans journal, a isto tako u ponudi već postoje pripremljeni natpisi kojima možete dodati inicijale za dodatan detalj.

Brend je nastao: početkom 2022.g.

Stvari se mogu razgledati i kupiti: trenutno na Instagram profilu @studioletter.hr, a uskoro stiže i online trgovina.

Cijene se kreću od: 60 do 100 kn.

Privatni album