DANI KOMUNIKACIJA

Prijavite se na natjecanje za mlade profesionalce 'Young Lions' i predstavite svoj rad u Cannesu

14.04.2018., Rovinj - Dani komunikacija 2018., nacionalni festival marketinskih komunikacija koji se odrzava hotelu Lone. Dodjela nagrada Young Lions Croatia i Ideja X.
Photo: Jurica Galoic/PIXSELL

Mladi profesionalci, prijavite se na natjecanje Young Lions i predstavljajte Hrvatsku u Cannesu

HURA! u suradnji s Cannes Lionsom organizira najnovije izdanje Young Lions natjecanja. Prijave su otvorene za mlade profesionalce u kategorijama Design, Digital, Media, Print i PR. Young Lions Croatia je najpopularnije natjecanje za mlade profesionalce u komunikacijskoj industriji.

Ulaganje u mlade profesionalce

Pobjednici će predstaviti Hrvatsku na međunarodnom natjecanju u Cannesu, gdje će odmjeriti snage s kolegama iz cijelog svijeta. Najbolji natjecateljski par čeka odlazak u Cannes te nagrada u vrijednosti od 45.000 kuna.

Sudjelovati mogu nezavisni profesionalci ili zaposlenici agencija u timu od dvoje ljudi do 30 godina starosti, a za finalno rješenje imaju 24 sata. Organizatori poručuju da samim natjecanjem i bogatom nagradom žele uložiti u mlade hrvatske profesionalce i time ih ponukati da ostanu raditi i živjeti u Hrvatskoj.

Organizatori tradicionalno sponzoriraju troškove puta, smještaja i kotizacije pobjedničkog para Grand Prixa za festival Cannes Lions 2019, dok agencije imaju mogućnost financirati troškove svojih zaposlenika ako osvoje prvo mjesto u pojedinim kategorijama.

Dani komunikacija u Rovinju

Ovo četvrto izdanje natjecanja drugo je po redu koje će se održati u Zagrebu, dok će nagrade biti dodijeljene u Rovinju na festivalu Dani komunikacija koji okuplja najbolje iz domaće industrije. Mladi će, osim prilike za profesionalnim usavršavanjem, svojim projektom učiniti i dobro djelo. Natjecateljski zadatak zapravo je kreiranje rješenja koje će bez naknade biti ustupljeno neprofitnoj organizaciji.

Za prošlogodišnje izdanje bilo je 60% više prijava od godine prije što je samo pokazatelj da su mladi talenti oglašivačke i PR industrije vrlo brzo prepoznali važnost natjecanja.

Grand Prix pobjednici bili su Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404 te su povodom otvaranja prijava na ovogodišnje natjecanje svima koji još razmišljaju hoće li se prijaviti poručili kako je cijelo natjecanje odlična prilika za stjecanje novih znanja koja pomažu da još bolje i kreativnije riješite izazove u svakodnevnom radu.

Nastavno na pozitivno iskustvo prošle godine, organizatori Dana komunikacija odlučili su i ove godine uključiti predstavljanje radova finalista natjecanja u službeni program festivala.

Timovi se na natjecanje mogu prijaviti do 10. ožujka 2019. godine pomoću obrasca dostupnog na Dani komunikacija.