SHOPPING DESTINACIJA

Ovaj zagrebački centar osvojio je prestižnu europsku nagradu za arhitektonsku kvalitetu, dizajn i inovaciju

FOTO: Vjekoslav Skledar

Posjetili smo Z centar i razgovarali s Mirnom Čavrak Talapko. Otkrila nam je detalje shopping centra nove generacije i najavila otvorenje prvog kina na zapadu Zagreba

Premda je otvoren svega nekoliko mjeseci, Z centar je već sada dosegnuo veliku popularnost. Kako bismo dobili bolji uvid u sve što se odvija u tom impresivnom objektu, razgovarali smo s njegovom voditeljicom marketinga, Mirnom Čavrak Talapko. Za početak nas je zanimalo što ju je potaknulo na odvažan korak upravljanja marketingom ovako velikog centra.

DOBAR TIM VODI DO USPJEHA

”U marketingu sam već 15 godina, prošla sam put od rada u marketingu korporacija ali i s druge strane, marketingu start up-a. Željela sam zatvoriti krug i iskusiti obje strane medalje, raditi s malim i velikim budžetima, točnije, na strani agencije i na strani klijenta. Imala sam sreću da sam uspjela realizirati tu želju. Svaka funkcija nosi izazove, a izazovi su ti koji me pokreću. Dolaskom u Z centar na poziciju voditelja marketinga naišla sam na divan tim koji razumije izazove tržišta i koji nam je podrška u ovim drugačijim vremenima gdje još uvijek učimo kako se priviknuti na novi stil života. U svakom slučaju ne nedostaje nam dinamike, a to je ono što me pokreće, uz želju da svaki novi projekt i svaka nova kampanja budu još bolji od one prethodne.”, kaže Mirna te nam objašnjava da je njezina uloga koordinirati sve što marketinški pripremaju – od web stranice, preko pripreme materijala, zakupa medijskog prostora, kreative i evenata pa sve do računa za marketinške aktivnosti.

“Mlad smo i mali tim i još uvijek učimo, ali vjerujem da ćemo kroz vrijeme uspjeti sve naše aktivnosti dovesti na dobar put. Važno je da smo svi pozitivni i da idemo prema istom cilju jer jedino na taj način ćemo sve izazove uspješno savladavati”, kaže Mirna.

STARTALI SU S VAŽNOM NAGRADOM

Zanimljivo je napomenuti i da je Centar arhitektonsko djelo tima Pulsar, na čelu s arhitektom Alanom Leom Pleštinom te su za ovaj objekt osvojili prestižnu nagradu European Property Awards 2020-2021 u kategoriji trgovačkih nekretnina. “Ovo natjecanje prepoznato je kao znak izvrsnosti za profesionalce u arhitekturi i organizira se s ciljem prepoznavanja izvrsnosti i uspješnosti u održavanju visokih standarda u industriji nekretnina širom svijeta. Nagrada se dodjeljuje od 2002. godine, a ocjenjuje arhitektonsku kvalitetu, integraciju objekta u okruženje, dizajn, profitabilnost i inovaciju: planiranje i izgradnju, dizajn, rad i tehnologiju te srodne procese – okoliš i održivost”, priča nam Mirna.

EVO ZAŠTO JE TO CENTAR NOVE GENERACIJE

Kao što smo ranije spomenuli, Z centar sa sobom nosi i naziv ”centar nove generacije”. Opis nas je zaintrigirao pa smo upitali Mirnu o čemu je točno riječ: “Z centar je projektno i konceptualno centar nove generacije. Projekt se sastoji od samostojećeg supermarketa, fast food drive in-a te dvije zgrade koje povezuje vanjski trg. Tako imamo zgradu trgovačkog centra i zgradu trgovačkog parka koje su povezane kružnom vezom preko vanjskog trga. Čak i naši zakupci imaju raznu ponudu za nove generacije”, objasnila nam je.

Aleksandar Selak

Uz ovaj centar vežu se i neke impresivne brojke kojima se rijetki mogu pohvaliti. Primjerice, parking koji je kompletno natkriven ima 1.300 parkirnih mjesta uz 8 mjesta s punjačima za električna vozila te je sama površina natkrivenog parkinga veća od 36.000 m2. Food court ima 330 sjedećih mjesta na unutarnjem prostoru i dodatno otvorenu terasu s 200 sjedećih mjesta. Broj zaposlenih u Z centru je 500, a na izgradnji je radilo više od 700 ljudi uključujući i kooperante.

Da su ovom investicijom uspjeli privući posjetitelje, dokazuje i vikend otvorenja kada je više od 120.000 posjetitelja prošlo centrom. ”Za otvorenje nam je bilo važno da posjetitelji dobiju osjećaj koliko je centar poseban, da se upoznaju s ponudom zakupaca, ali i sa segmentom zabave i druženja na koji smo također stavili naglasak. Sretni smo što su posjetitelji prepoznali naš centar kao mjesto na kojem mogu obaviti kupnju u ugodnom okruženju”, otkriva nam Mirna.

STIŽE PRVO KINO NA ZAPADU ZAGREBA?

Međutim, dodaje i da ne planiraju stati te da već rade na proširenju ponude sadržaja. “Kako smo tek započeli našu priču imamo još prostora za napredak. Čeka nas otvorenje prvog kina na zapadu grada, kasina, nove ponude food courta, ali i novih trgovina. Osim toga, trudit ćemo se i dalje na našem trgu ponuditi događanja zanimljiva svim generacijama te omogućiti našim posjetiteljima još ugodniji i kvalitetniji shopping. Veselimo se svim novim posjetiteljima i hvala svima koji su nas već prepoznali kao prvi izbor pri kupnji”.

Uz strateško planiranje marketinški tim radi i na trenutnim izazovima od kojih je najveći kako zadržati smjer kretanja. “U ovo pandemijsko vrijeme sve se mijenja iz dana u dan i teško je držati korak s mjerama, uputama, dozvolama, preporukama. Naravno da nam je najvažnija sigurnost naših posjetitelja tako da sve što radimo, radimo pažljivo i više puta razmislimo i analiziramo situaciju prije nego pokrenemo bilo koji projekt. Zajedno s našim zakupcima trudimo se pripremiti za posjetitelje kvalitetan shopping uz mogućnost obavljanja brze kupnje, ali i ugodnog osjećaja u našem centru”, priča nam Mirna.

ADVENTSKIH SADRŽAJA NE MANJKA

Već u prvoj godini otvorenja, Z centar nudi i adventsko iskustvo. “Ovo nam je prva godina da slavimo Advent na zapadu s našim susjedima i bilo nam je važno vratiti onaj osjećaj druženja, obitelji i zajedništva uz poštivanje svih mjera koje se preporučuju. Trudili smo se da adventski program bude zanimljiv svima; i mladim generacijama i onim malo starijima. Uz program, posjetitelji mogu uživati u našem stalnom postavu food courta na trgu i na terasi food courta. Upravo zahvaljujući ponudi kućica svi mogu uživati u tradicionalnim okusima i mirisima koji nas vraćaju u djetinjstvo. Za ponudu nam je bilo važno paziti i na cijene koje su vrlo prijateljske”, objašnjava nam.

Jedna posebna ideja je proizašla iz želje da svojim susjedima ponude osjećaj zimskih radosti. “Uz kućice, nezaobilazno je i klizalište na 200m2. Advent bez klizanja našim najmlađima ne pruža pravi osjećaj zimskih radosti. Znamo da svi jedva čekaju taj period u godini kada mogu stati na klizaljke po prvi ili već 100-ti put i veseli nas da ćemo našim malim susjedima možda baš mi biti mjesto koje će pamtiti po svom prvom klizanju”, kaže Mirna.

Z centar je svojom lokacijom pristupačan svim Zagrepčanima zahvaljujući dobroj prometnoj povezanosti, tako da lako možete provjeriti je li ispunio i vaša očekivanja.

Sadržaj donosimo u suradnji sa Z centrom.