HRVATSKI BREND

Ovaj hrvatski brend ima krasne ručno rađene proizvode izvedene u macrame tehnici. Baš su posebni

Iza hrvatskog brenda Bohica stoji Jelena Tenčić koja se svakim novim čvorom iznova zaljubi u macrame

FOTO: Instagram @bohica_home_decor

Iza hrvatskog brenda Bohica stoji Jelena Tenčić koja se svakim novim čvorom iznova zaljubi u macrame

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u rubrici Super1 vas upoznaje s brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci, ali i oni iz regije

Ime brenda: BOHICA, home decor. Kako i sama živim boemskim životom, nije bilo puno razmišljanja o nazivu brenda. BOHICA u potpunosti opisuje moj slobodan duh. I mislim da nisam pogriješila.

Iza brenda stoji: po struci marketingašica, u duši velika kreativka i umjetnica koje se od najranije dobi okušala u raznim rukotvorinama, a ime mi je Jelena Tenčić. Unazad dvije godine, istražujući bespuće Pinteresta naišla sam na macrame u koji sam se zaljubila na prvu. Zaista sam presretna što neke zaboravljene vještine i rukotvorine ponovno dolaze u modu i potiču me da sjednem, odvojim malo vremena i posvetim se njihovom oživljavanju. Svakim novim radom, svakom ovom tehnikom, svakim novim čvorom iznova se zaljubim u macrame koji je postao moja životna radost. Nakon prvih radova znala sam da je macrame nešto što želim dijeliti s drugima.

Brend se bavi: za sve koji nisu upoznati s macrameom, u pitanju je ručna tehnika vezivanja čvorova nastala 70-ih godina, a dana se pretvara u vruću i modernu umjetničku formu. Veliku popularnost stekla je zahvaljujući boho trendu u uređenju životnog prostora. Posebnost BOHICA proizvoda je ta da su svi proizvodi ručni rad, a osim handmade imaju i ECO pečat. Naime, konac kojim se koristim u izradi je 100 posto reciklirani pamučni konac, a drvene drške za zidne macrame su prikupljene s plaža koje je more izbacilo na pučinu. Čar svakog macrame rada je njegova unikatnost i nije moguće ponoviti dva ili više identična primjerka. Macrame tehnika, osim u uređenju životnog prostora, nije zaobišla ni fashion industriju. I sama sam se okušala kako u izradi dekorativnih elemenata za interijere tako i u raznim modnim detaljima, a trenutni hit su BOHICA šlapice.

Brend je nastao: ove godine, u kolovozu obilježavam drugu godinu čvorića, dakle prvi čvorići su nastali u 2020-oj.

Stvari se mogu razgledati i kupiti: za sada, proizvodi se mogu razgledati i naručiti virtualno putem Facebooka BOHICA, home decor i Instagrama @bohica_home_decor

Cijene se kreću: cijene su individualne, a definiram ih ovisno o kompleksnosti proizvoda, utrošenom materijalu kao i vremenu izrade pojedinog proizvoda.