NOVI BREND

Krasne vaze i pladnjevi glavni su fokus ovog novog hrvatskog brenda. Evo što smo doznale o njemu

Iza cijele priče stoji 27-godišnja grafička dizajnerica Eman Ahel

FOTO: Instagram @imano.studio

Iza cijele priče stoji 27-godišnja grafička dizajnerica Eman Ahel

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci, ali i oni iz regije

Ime brenda: je īmāno studio. Iako možda na prvu ne djeluje tako, ali značenje koje se krije iza imena je vrlo jednostavno. īmāno je zapravo nastao iz transkripcije moga imena Eman koje se čita īmān. S obzirom na to da mi je kroz život već postala tradicija ispravljati ljude u izgovoru i pisanju mog imena, odlučila sam to pretvoriti u priču i svoj studio pisati doslovno onako kako se izgovara, odnosno da je ime studija transkripcija sama po sebi.

Iza brenda stoji: 27-godišnja grafička dizajnerica Eman Ahel. Iz želje za ispunjenjem svog doma dekoracijama koje najviše pristaju uz moju osobnost i prostor u koji ih stavljam, javila se potreba za stvaranjem istih. Odlučila sam izrađivati predmete koji mi najbolje odgovaraju dizajnom, načinom izvedbe i bojama bez ograničenja koja bih inače imala kada bih proizvode birala u klasičnim poslovnicama za uređenje doma. Tu mogućnost i slobodu odabira boja i dizajna sam htjela pružiti i drugima. Predmeti se proizvode od ekološki prihvatljivog materijala Jesmonita s kojim sam se upoznala dok sam živjela u Engleskoj gdje se Jesmonite i proizvodi. Predmeti nastaju miješanjem akrilne smole (na bazi vode) i reaktivne baze (prah na bazi gipsa). Smatram da je jako bitno dizajnirati i stvarati proizvode koji brinu o očuvanju okoliša te je taj princip u srži īmāno brenda iz koje sve ideje nastaju.

Brend se bavi: ručnom izradom ekološki prihvatljivih dekorativnih predmeta kao što su podmetači, vaze, posude, pladnjevi i slično. Ideja je da kupac sudjeluje u kreaciji svog proizvoda te da ga percipira kao neku vrstu osobnog umjetničkog izražaja odabirom uzorka i boja iz naše ponude. Ta kombinacija može kod jednog kupca rezultirati vrlo jednostavnim i minimalističkim stilom proizvoda dok kod nekog drugog ta kombinacija može biti vrlo zaigrani i živahan dizajn.

Brend je nastao: 2022. godine

Stvari se mogu razgledati i kupiti: brend je stavljen na scenu sredinom prošlog mjeseca te je naš webshop još uvijek u izradi. Trenutno se proizvodi mogu naručiti preko Instagrama.

Cijene se kreću: od 60 pa sve do 385 kuna ovisno o težini predmeta i količini korištenog materijala.