DIZAJN

Brend dizajn rovinjskog Grand Park Hotela osvojio je važnu internacionalnu nagradu

FOTO: PR

Hrvatski dizajn dobio je još jednu potvrdu kvalitete na internacionalnoj razini

Dodijeljene su Red Dot nagrade za brend dizajn i komunikaciju, a dvije su osvojili Bruketa&Žinić&Grey. Jednu su osvojili za suradnju s Maistrom na brend dizajnu Grand Park Hotela Rovinj, a drugi za ambalažu pjenušavog vina Untouched by Light, realiziranog s Radgonskim goricama.

“Brend dizajn Grand Park Hotela Rovinj oblikovan je kao dnevnik putovanja kroz skice i bilješke posjetitelja. Umjesto još jednog ekrana, u svakoj sobi čekaju bilježnica i polaroid fotoaparat koji posjetitelja motiviraju na istraživanje Rovinja. Izloženi manje poznatim lokalnim pričama, posjetitelji sukreiraju vizualni identitet čuvanjem vlastitih uspomena u dnevniku putovanja. Mala bilježnica postaje središnja točka interakcije, a u njoj identitet mjesta postaje osoban i uvijek nanovo kreiran”, opisuju iz B&Ž&G-a koncept koji okružuje dizajn za Grand Park Hotel Rovinj.

Untouched by Light je pak prvo pjenušavo vino na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome mraku. U B&Ž&G su to iskoristili za kreiranje odlične priče. “Naočale za noćno gledanje koriste se tijekom noćne berbe, rotacije boca i pakiranja. Jednom kada izađe iz špilje u kojoj odležava, vino se štiti crnom bocom, omotanom u 100 posto reciklirajuću vakumiranu vrećicu koja dodatno blokira svjetlo i zrak”, opisuju dizajn za ovaj proizvod.