INTERVJU

Žene iz kreativnog Studija Eventastic sve želje pretvaraju u stvarnost. Imamo fotke njihovog novog kluba Šumica

FOTO: Aleksandar Selak

Osmislile su zabave u dvorcu, na krovu, na plaži, u šumi, uz bazen, a sve kako bi nekome stvorile ambijent iz snova i uspomenu za pamćenje

Ako ste ikada razmišljali da vam povodom bitnog događanja netko prostor pretvori u čudesnu kulisu, onda vam možemo sugerirati da se za tu potrebu javite Dražani Paladin Pavelić i Ivi Duduković iz Studija Eventastic koje se bave organizacijom svih vrsta privatnih i poslovnih evenata. Upravo se one zajednički sa svojim vrijednom timom nerviraju, muče, znoje, ali i uživaju jer rade stvarno genijalne, kreativne stvari.

Na ideju za osnivanje došle su prije skoro 14 godina kada je jedna od njih planirajući svoju vjenčanu zabavu shvatila da je tržište jako skromno s ponudom, te da ako i imate dobru ideju, da je ne možete kvalitetno realizirati. Potom su uslijedile godine borbe na tržištu, ali i pronalaženje partnera od povjerenja, materijala i tehnika izrade. Za sebe danas vole reći kako su tim kreativaca, bolje rečeno biće koje jednako uživa u svakom projektu i udahnjuje dušu svakom predmetu koji izađe iz njihovog zagrebačkog atelijera na adresi Obrtnički prolaz 1, a koji je danas jedan stvarno bogat fundus.

Koliko su zapravo kreativne govori i činjenica da se rekviziti koju posjeduju u 90 % slučajeva izrađuje, ručno, unikatno za zabavu svakog pojedinog klijenta. Na taj način kažu, održavaju kvalitetu i svježinu i za njih, ali i za klijenta.

Zadovoljni klijenti jednako pravi put

Aleksandar Selak

Prisjećajući se svojih početaka kažu kako je klijenta bilo više, ali da je kriza malo poljuljala tržište i znatno ga usporila.

“Upoznavši Ivu prije 10 godina, zajedno smo odlučile da ćemo biti jače i veselije od trenutne situacije i da će ljudima sigurno biti do zabava kad sve to prođe. I bile smo u pravu. To je malo duži i sporiji put, ali je baš onakav kakav smo željele. Danas kad iza sebe imamo stotine projekata, zadovoljnih klijenta, naš concept store i sada prostor za zabave, znamo da je to bio pravi put.” kazala mi je ponosno Dražana Paladin Pavelić, koja je na projektu kreativni pokretač, ona koja smišlja, crta, izrađuje i postavlja, dok za kolegicu Ivu govori kako je sinonim za organizacijsku snagu koja vodi klijente, nabavlja materijale, koordinira itd.

S obzirom na to da obje imaju jako puno posla i na sto su strana, vremena za Super1 su izdvojile i u razgovoru mi između ostalog otkrile svoj proces prije i poslije dogovorenog posla. Pričaju mi da kad klijent dođe do njih da prvo definiraju tehničke osnove, točnije vrstu zabave, broj gostiju, formu, lokaciju nakon čega slijedi kreativna faza što podrazumijeva temu, boje i motive.

Kreativnost i kreativna blokada

Aleksandar Selak

“Crta se vizual cijele zabave i kreće se sa samom realizacijom i izradom detalja. U vremenu do same zabave u kontaktu ste sa svim sudionicima i partnerima; od balona, cvijeća, izvođača, slastičara, animatora, tehničara rasvjete itd. Na dan zabave svi se zasebni dijelovi stapaju u jednu divnu sliku. Prije nego osjetite umor, osjetite veliko zadovoljstvo dobro odrađenim poslom. Nakon zabave sve se čisti i prostor se dovodi u prvobitno stanje. I onda, krećemo u novu avanturu.” pojašnjavaju.

Kako je riječ o iznimno kreativnom poslu, pitam ih i otkuda ima toliko inspiracije i što rade kada nastupi kreativna blokada. Kažu kako se s tim rodiš, ali da s vremenom otkrivaš svoje potencijale i širiš ih, učiš i razvijaš, te da im je svakodnevica uvijek fuzija novih načina rada, tehnika i slično. Na sreću, kreativna blokada nikada nije nastupila, a sa svakim novim klijentom i projektom dođe nova doza inspiracije, bilo da je riječ o boji kose slavljenice, lokaciji vjenčanja ili pak obliku bočice koju klijent promovira. “Inspiracija je tu, samo je treba uzeti.”

Muke po Pinterestu

Aleksandar Selak

Kad smo već kod inspiracije, djevojke mi otkrivaju i kako Hrvati naprosto vole Pinterest na koji se redovito referiraju kada dolaze s idejom. Upravo to bude nerijetko i problematična zona, odnosno nemogućnost realizacije nekih ideja, barem ne u tim nekim zadanim tzv. prijateljskim budžetima.

No, iz Studija Eventastic kažu kako su to sve isto tako izazovi za koje dosad uvijek pronađu uspješno rješenje ili pak zamjenske ideje. Kao dobru stvar u svemu navode činjenicu da sve više korporativnih evenata postaje drugačije te da nema više stroge uniformiranosti, nego prepuštaju kreativcima da im smišljaju kampanje i zabave.

U razgovoru ih pitam i što im je ipak najteže i najkompleksnije, a one mi jednoglasno odgovaraju da je najteže biti zadovoljan, jer svi stalno težimo nečem boljem. Upravo je zbog toga prisutna ta stalna borba između onoga da zadovoljite želje klijenata i svoje kriterije, koji su nerijetko viši nego klijentovi.

No, unatoč svemu, ističu mi kako nema teških projekata, samo više izazovnih – a izazov je nešto što ih uvijek pokreće. “Svaka dobra riječ, smiješak i zadovoljni pogledi naših klijenata brišu svaki naš napor i stres. Ovo je jako naporan i stresan posao, nimalo glamurozan i prestižan kako se čini izvana. Takav je samo rezultat.”

Aleksandar Selak

Ono što ih nekako jako veseli u svemu tome na kraju dana jest što imaju čast sudjelovati u stvaranju uspomena klijenata, zbog čega se jako trude da to budu i one prave uspomene za pamćenje. Ne skrivaju da nekad stvari ne krenu onako kako je planirano, ali i da su u njihovom poslu planovi samo okosnica koje se drže kako bi barem prividno držale sve na okupu.

“Situacije, ljudi, vremenske neprilike itd. su nešto što vam remeti svaki plan i gdje kreativnost i snalažljivost (naravno, iskustvo i uigranost) imaju presudnu ulogu. Jer, što napraviti ako vam donesu vjenčanu tortu u obliku Pepe Pig?” prisjećaju se nekih anegdota.

Radni dan koji traje 17 sati

Aleksandar Selak

Iako su već dugo u ovom poslu i djeluju zajedničkim snagama, govore mi da se obje izvrsno slažu i da su kompromisi sve što imaju. U prirodi posla jedna je kreativna, a jedna organizacijska struja. Za nesuglasice kažu da ih nema jer ih riješe prije nego uopće nastanu. Kako provode jako puno vremena zajedno, znaju međusobno kako svaka diše.

Iako im radni dan traje ponekad i po 17 sati, jasno im je da je to faza rasta i razvoja pa se ne žale previše. Jutro im počinje s mailovima i ponudama. Od 8 su u concept storeu gdje primaju klijente i održavaju sastanke te definiraju detalje. Poslijepodne im je namijenjeno za nabavku, sastanke na lokacijama i naravno, evente, kojih je sve više i radnim danima. Večer posvećuju grafici, crtanju i osmišljavanju vizuala, a kraj dan je rezerviran za opuštanje uz ručni rad i izradu lutki te dekorativnih predmeta.

Novo mjesto usred šume u Sesvetama

Sandro Lendler

Uz sve ovo, Studio Eventastic od danas ima i novi prostor za evente. “Novi projekt zove se Šumica. To je prostor za evente u srcu sesvetske šume, koji se nalazi na adresi Brestovečka cesta 181, Sesvete. Želja i potreba da imamo prostor koji će biti baš idealan i po našim željama bio je dugi san koji se uz pomoć ljudi koji su vjerovali u nas i ostvario”, otkriva Dražana.

“Od livade na kojoj smo znali imati piknike nastala je naša šumica. U pitanju je polivalentni prostor za zabave (od privatnih do poslovnih) koja je jednostavno uređena, moderno, ali s prirodnim materijalom, stapajući se tako sa šumom u kojoj se nalazimo. Cijela jedna stijenka je u staklu i vidite samo šumu ili kako mi to od milja zovemo – živu tapetu, koja je svaki dan u potpunosti drugačija.”

Sandro Lendler

Vizija iza ovog projekta bila im je ponuditi prostor koji je jednostavan za uređenje jer se, kako kažu, svatko može prepoznati u njoj i lako je prilagoditi svojim potrebama. “Romantično okruženje za vjenčanja, disco kugla za plesne zabave, projektor za seminare, nogometni teren za team buildinge, prostor za mališane za velike obiteljske proslave itd.”

Dobro je znati i da prostor ima kapacitet od 170 sjedećih mjesta ili 300 stojećih. Popratni prostori s garderobom, prostorom za mališane, prostorom za mladenku, prostorom za poratni tim ljudi (fotografi, glazbenici…), veliki šank te terase kroz šumu na etažama.

Sandro Lendler

Za kraj, pitam ih koliko njihova usluga u prosjeku košta, kažu mi kako klijenti sami definiraju budžete jer je to najvažnije u procesu. “Mi smo tu da te budžete iskoristimo najbolje moguće i ostvarimo sve njihove želje.”

Sandro Lendler
Sandro Lendler
Sandro Lendler
Sandro Lendler
Sandro Lendler
Sandro Lendler