SNAGA

Victoria Beckham slavi 10 godina svog brenda. Pročitajte cijelu priču o njezinom uspjehu

Victoria Beckham se zajedno sa sestrama Olsen nalazi na vrhu liste najpopularnijih celebrity dizajnera, a sada, nakon 10 godina, sa sigurnošću možemo reći da je njezin brend itekako relevantan na svjetskoj modnoj sceni

Kad je prije desetak godina pokretala vlastiti brend, Victoria Beckham nije imala podršku okoline. Uz nju su se vezali termini s negativnim konotacijama kao što su bivša spajsica ili žena nogometaša, no, kako je i sama rekla za Business of Fashion, dok su se drugi smijali ona je marljivo radila kako bi izgradila sve što ima danas.

I doista, ovog je tjedna osvanula na naslovnici britanskog Voguea za listopad uz svoje četvero djece i supruga – kako bi obilježila 10. godišnjicu osnutka svog uspješnog brenda.

VIŠE OD CELEBRITY BRENDA

Kada govorimo o celebrity brendovima obično prvo pomislimo na neozbiljne kolekcije koje stvara netko s viškom novca i vremena. No, Victoria Beckham je dokaz da se radi o običnoj predrasudi.

U svom je timu zaposlila vrhunske dizajnere te je u sjedištu brenda u Londonu zaposlila i krojačice, šivačice, dizajnere tekstila i ostale kreativce koji ondje mogu stvarati kolekcije od prototipa do gotovog odjevnog predmeta.

To je vrlo važno spomenuti jer celebrity brendovi često funkcioniraju tako da slavna osoba surađuje s nekom drugom tvrtkom kao što primjerice Beyoncé surađuje s Topshopom na svojoj liniji Ivy Park pri čemu je dizajn, a posebno izrada upitne kvalitete dok se takve kolekcije proizvode u siromašnim zemljama svijeta gdje radnici rade u nehumanim uvjetima za iznimno niske plaće.

Osim toga, Victoria vrlo pametno koristi svoju slavu. “Najvrjedniji dio činjenice da ste slavni jest taj da lako možete dobiti pažnju i da će vas ljudi slušati. Ja vrlo lako mogu dobiti jako puno javne pozornosti i zato ne trebam oglase”, priznala je za Business of Fashion 2014. godine i doista, reklame za brend Victoria Beckham ćete rijetko vidjeti na skupim stranicama modnih magazina jer ih Victoria jednostavno ne treba.

“Volim držati pognutu glavu, raditi marljivo i fokusirati se na svoj posao. Zato kontroliram to koliko sam često viđena. Ne želim da me na ulici fotografiraju svaki dan.”

POZITIVNA ENERGIJA KRISTALA

Victoria obožava kristale. Vjeruje u njihovu pozitivnu energiju i nekoliko ih uvijek nosi sa sobom, a u predjesenskoj kolekciji za 2018. godinu čak je u hlače i druge odjevne predmete ušila malene džepove za kristale kako bi ih vlasnice uvijek mogle nositi sa sobom.

“Prvi kristal bio mi je crni obsidijan i još uvijek ga svugdje nosim sa sobom. Volim se okružiti pozitivnom energijom pa u torbici uvijek nosim kolekciju kristala”, otkrila je ove godine u intervjuu za Elle.

Zapravo, Victoria toliko voli pozitivnu energiju kristala da je svakom članu svog tima, koji danas broji gotovo 200 ljudi, nabavila po jedan kristal kako bi svi sa sobom uvijek mogli nositi pozitivnu energiju.

OBITELJ NA PRVOM MJESTU

U timu s kojim Victoria radi ima puno žena (čak 79 posto) od kojih su mnoge majke, baš kao i ona, pa iako je potražnja velika i produkcija nikad ne staje (prošle godine je brend zaradio više od 46 milijuna dolara samo od prodaje odjeće), njihove obitelji i slobodno vrijeme provedeno s njima uvijek dolaze na prvo mjesto.

“Moj tim se sastoji od zaposlenih majki, sve radimo, a nakon toga moramo doći kući nahraniti djecu, okupati ih i staviti na spavanje pa mi je vrlo važno da kvalitetno upravljamo vremenom. Nemamo taj luksuz da možemo tratiti vrijeme, ali mislim da je to sjajno kod nas žena,” rekla je Victoria prošle godine za australski Marie Claire.

I njezina obitelj uvijek je na prvom mjestu pa, iako revije prikazuje na Tjednu mode u New Yorku, cijeli studio i dalje drži u Londonu kako bi bila s obitelji. Osim toga, ove je sezone i reviju kolekcije za proljeće 2019. premjestila je u London kako bi proslavila 10. godišnjicu brenda u krugu obitelji u svom najdražem gradu.