SNAGA

Kako je influencerica s milijun sljedbenika poznatoj robnoj kući zaradila 4 milijuna dolara u danu

Sad smo već potpuno svjesni da bez influencera brendovi sve teže opstaju

To najbolje zna i poznata američka robna kuća Nordstorm koja na jednom mjestu okuplja pregršt dizajnerskih i high street brendova. Ovih dana svi pričaju o potezu koji je nastao u suradnji s influencericom Arielle Charnas koja na svojem Instagram profilu ima više od milijun sljedbenika, a nakon što je na svojem feedu spomenula navedenu robnu kuću, usljedila je navala kupaca.

Kolekcija Arielle i robne kuće Nordstorm vezana uz brend tj. blog influencerice – Something Navy rezultirala je prihodom od 4 do 5 milijuna dolara na dan kada je lanisrana kolekcija koje je uljučivala predimenzionirane pulovere koji su su se prodavali za 79 dolara i trendi kaputi od umjetnog krzna za 149 dolara. Možemo samo pretpostaviti koja količina odjeće se prodala…

Ovakav uspjeh sigurno mijenja trendove u klasičnom poslovanju, a činjenica je da influenceri koji nemaju nikakvu pozadinu u trgovini (osim šopingiranja) postaju novi posrednici koje više brendovi više ne mogu ignorirati, mogu se tek otimati za njih. Uprava Nordstorma ja dobro otvorila oči i odradila monitoring na Instagramu, mjestu gdje otprilike 72% ljudi kupuje ono što im je servirano na feedu.

Ranije suradnje s utjecajnim blogericama Chriselle Lim i Blair Eadie također su donijele svoje, ali ova je, čini se najupješnija do sada. Charnas danas broji više od 1,1 milijun sljedbenika što je značajna brojka, a u skladu s oglašivačkom i marketinškom platformom Fohr Card ima istinski uspjeh.