FOTO: Boris Štajduhar

Shareno je nova trgovina u Zagrebu. Posjetili smo je i doznali koje sve fora brendove imaju

Jedini su u Hrvatskoj koji imaju i iznimno popularne portugalske veganske tenisice Saye

Novo mjesto

Shareno je nova trgovina u Zagrebu. Posjetili smo je i doznali koje sve fora brendove imaju

Jedini su u Hrvatskoj koji imaju i iznimno popularne portugalske veganske tenisice Saye

FOTO: Boris Štajduhar

U posljednje vrijeme Zagreb je postao bogatiji za nekoliko zbilja zanimljivih trgovina koje rado posjećujemo, a nedavno je otvorena još jedna. Zove se Shareno, nalazi se na adresi Bukovačka cesta 25, i mi smo ga naravno odmah posjetili te razgovarali s vlasnicom, Ivom Birkić. “Shareno je nastao u listopadu 2021. godine. Vidjela sam prostor koji mi je bio baš zanimljiv i odmah krenula u realizaciju. Iako je riječ o novom projektu, već godinama o njemu maštam. Takav sam tip da mi je teško stajati na jednom mjestu i raditi isti posao godinama, a privatan posao je dinamičan, izazovan i zabavan” priča nam ova svestrana 31-godišnjakinja iz Zagreba, koja je inače završila ekonomiju i management, a ima radnog iskustva u veleprodaji, maloprodaji te marketingu što joj je, dodaje, itekako dobro došlo u pokretanju vlastitog posla.

Boris Štajduhar

Kako dalje ističe, Shareno je zapravo trgovina osmišljena kao family concept store koji nudi ponešto za svakoga, a ideja je da kad ondje dođete pronađete zbilja štošta ovisno o karakterima ljudi za koje možda nešto tražite. “Naš asortiman većinom čine modni dodaci i dekoracije za dom. Svaka stvar koju imamo u ponudi je dio nekog cool brenda. Važno nam je da iza svakog brenda stoji super priča koja ga čini posebnim. Brendovi su za sada u većem postotku inozemni, ali imamo želju raditi i s hrvatskim. Prednost pri odabiru za Shareno dajemo ekološki osviještenim brendovima, napravljenim od prirodnih materijala, poput recimo portugalskih veganskih tenisica Saye i Wouf torbi od recikliranih materijala” govori Iva pokazujući nam aktualnu Shareno ponudu, dok je mi pitamo dalje o kreiranju samog prostora. Priča kako su ga uredili sami, a stil koji su željeli postići je miks industrijskog i elegantnog.

Boris Štajduhar

“Zadovoljni smo kako dućan izgleda, a i reakcije kupaca su pozitivne. Najvažnije nam je da se u Shareno ljudi osjećaju ugodno i da im je asortiman pregledan” komentira i dodaje kako su im kupci zapravo raznoliki, ali da im je svima zajedničko to da je kvaliteta ispred kvantitete. Priča kako zapravo nema neka očekivanja od kupaca generalno jer su u Shareno dobrodošli svi oni dobre volje. Što se tiče planova, Iva mi kaže da ih zbilja ima puno, a posebno je veseli webshop koji planiraju pustiti kroz koji dan. Nadalje, naglašava i kako imaju namjeru redovito obogaćivati asortiman novim brendovima kako bi kupci u Shareno uvijek pronašli nešto novo ili zanimljivo. Za kraj, pitam je i kako to da se odlučila baš za ovu lokaciju u Maksimiru. Govori samouvjereno kako je smatrala da je u tom kvartu baš nedostajao takav tip dućana, što vide uostalom i po reakciji kupaca.

Boris Štajduhar

Boris Štajduhar
Boris Štajduhar
Boris Štajduhar
Boris Štajduhar
Boris Štajduhar
Boris Štajduhar
Boris Štajduhar
Boris Štajduhar
Boris Štajduhar
Boris Štajduhar