NOVA SERIJA

Serija Dead to me zanimljiv je prikaz ženskog prijateljstva i života nakon smrti voljene osobe

Početkom svibnja na Netflix je stigla nova serija u njihovoj produkciji, Dead to me

Christinu Applegate već neko vrijeme nismo mogli vidjeti u novijim produkcijama filmova i serija, ali s Dead to me je imala dota dobar povratak. U glavnim ulogama su ona kao Jen te Linda Cardellini kao Judy. Kao što možete saznati i samo u kratkom prikazu, serija prati nastanak njihovog pomalo bizarnog prijateljstva, ali i njihove individualne borbe s gubitkom voljene osobe.

Naime, Jen je izgubila supruga u prometnoj nesreći u kojoj ga je udario auto, a osoba koja je to učinila ostavila ga je na cesti umjesto da potraži pomoć. Judy ima pokojnog zaručnika koji je umro nenadano od srčanog udara. Njih dvije upoznaju se na terapijama i tada počinje njihovo zanimljivo prijateljstvo.

Žensko prijateljstvo uz tugovanje

Dok je Judy posebna i malo drugačija, Jen je pomalo konzervativna, ali joj odgovara njena pažnja. Jedna i druga prolaze kroz različitu bol koja uzrokuje želju za osvetom i pomirenjem. Zajednička bol ih i spaja jer su jedna drugoj prava podrška premda su se tek upoznale. Dakako, sve to ne može biti tako jednostavno i tek onda shvaćate koji dio serije je zapravo ‘Black comedy’ koji navode u opisu, a i koliko toga jedna tajna može promijeniti.

Da vam ne otkrijem previše, dovoljno je da znate kako se kroz epizode sve više uvlačite u njihove zamršene živote, a i faze njihovog tugovanja za voljenim osobama. Premda je serija prožeta sarkazmom koji Christina Applegate odlično utjelovljuje, osjećate povezanost s likovima i njihovom borbom da se sve vrati na svoje mjesto. Također, vrlo je dobro prikazano koliko gubitak voljene osobe utječe na živote svih oko njih, a posebice obitelji i djece. Pomalo se razrađuje i stigma udovničkog tugovanja koje kao da je zabranjeno u današnje doma. Ako tražite seriju koja je kombinacija trilera, crnog humora i ženskog prijateljstva, ova bi vam se mogla svidjeti.

Serija Dead to me inače ima 10 epizoda, traju oko 30 minuta, a možete ju gledati na Netflixu.