Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

INTERVJU

Razgovarale smo s osnivačem beauty brenda Eisenberg koji ima 19-godišnju tradiciju, a vole ga i Hrvatice

Eisenberg je luksuzni brend kozmetike koji je nastao dugogodišnjim istraživanjem i razvojem, a osnivač José Eisenberg ispričao nam je cijelu priču

Teško je ne zaljubiti se u luksuzne proizvode pariškog brenda Eisenberg, koji su nastali kao proizvod visoke tehnologije i dugogodišnjeg istraživanja. Fokusiran je na proizvode za njegu kože, šminku i kolekciju divnih mirisa, a jedna od važnijih stvari za istaknuti je da je 15 godina utrošeno samo na razvoj revolucionarne formule protiv starenja.

Znanost i priroda su u središtu svih formula, a njihov moto je “Visokotehnološka njega nadahnuta znanošću i prirodom za lijepu kože”. Osnivač brenda José Eisenberg rekao nam je da su znanost i priroda u središtu svih formula kako bi rezultati bili neusporedivi i otkrio kako je tekao njegov put od uspjeha.

IZ MODE U SVIJET LJEPOTE

José je svoju karijeru započeo u modnoj industriji i tehnologiji, te je u jednom trenutku htio objediniti sve prema čemu je osjećao strast. Tako je stvorio vlastiti brend ljepote koji je utjelovio njegov identitet i njegove vrijednosti kao i njegovu viziju života. “Zaista sam želio stvoriti jedinstvene proizvode, izdvojiti se od onoga što je već postojalo na tržištu. Nikakve detalje ne treba prepustiti slučaju neovisno jesu li to koncept, obećanja, sastojci, tekstura, miris ili pakiranje. Vjerujem, baš kao u umjetnosti, da će se hvaliti i pamtiti samo najneobičniji proizvodi.”

Kako bi postigao taj cilj, trebalo mu je 15 godina znanstvenog istraživanja, zajedno s kliničkim testovima u biokozmetici, tražeći savršenu formulu za svoju buduću njegu kože. Sav taj gigantski posao doveo je do otkrića revolucionarne Trio-molekularne formule® koju je na koncu patentirao širom svijeta i koja donosi izvanredne anti-age rezultate.  “2000. godine pokrenuo sam Eisenberg, s velikom nadom i mnogim strahovima.”

Na pitanje kako to da je otišao iz modnog svijeta objasnio je kako je rad u modnoj industriji u Italiji za najveće svjetske marke bio san za njega i pružio mu snažnu pozadinu svijeta ljepota. “Tada je moja strast za tehnologijom vrlo brzo prerasla u želju za radom s onim što je doista preoblikovalo tadašnje društvo i umove: IT. Zbog toga sam ušao u IT svijet, to je bio novi korak za mene.” 

 SVAKI PROIZVOD JE JEDNAKO TRETIRAN

Zanima me koja je najzahtjevnija linija i zašto, na što mi José odgovara da su u svaki proizvod stavili svoje srce. “Čini se da nijedna od njih nije zahtjevnija od druge. Izvrsnost i inovativnost su standardi koje postavljamo za sve što radimo u vremenu kad je riječ o lansiranju nove linije proizvoda ili njenom održavanju na tržištu. Eisenberg označava performanse, djelotvornost, inovativnost, izvrsnost, luksuz i bezvremenost. Ove vrijednosti zajedno su ključ uspjeha.” U brendu ne rade razlike među svojim proizvodima, stavljaju ih na istu razinu istraživanja, strasti, savršenstva i pažnje u svaku liniju proizvoda.

Naši kupci mogu biti iz bilo kojeg mjesta, bilo kojeg spola ili bilo koje pozadine, naš je cilj da im otkrijemo svoj jedinstveni svemir

Dodaje kako nemaju tipičnog kupca jer nude izuzetno širok asortiman proizvoda, primjeren svim dobnim skupinama, uključujući mladu publiku. Linija za njegu kože nudi rješenja za različite potrebe svih tipova kože. “Nedavno pokrenuta linija šminke, Les Essentiels du Maquillage, također, obožava millenialse. To se odnosi i na naše kolekcije mirisa.” Ne voli etiketirati parfeme i ograničavati ih u jedinstvenu i nepromjenjivu upotrebu ili vrstu osobnosti. Sve jedinstvene mirise treba nositi u skladu s vlastitim raspoloženjem, osobnošću, maštom, ukusom ili potrebama. Eisenberg ambicija je jednostavno unijeti ljepotu, udobnost i zavodljivost u živote muškaraca i žena bez razlike. “Oni mogu biti iz bilo kojeg mjesta, bilo kojeg spola ili bilo koje pozadine, naš je cilj da im otkriju svoj jedinstveni svemir.”

VIŠE OD 5 TISUĆA TRGOVINA I SNAŽNA SELEKCIJA BESTSELLERA

Danas se proizvodi Eiseberg prodaju u više od 5 tisuća trgovina u više od 30 zemalja svijeta. A kada su u pitanju najprodavaniji proizvodi José kaže da su to svi. Ipak, treba izdvojiti jedan miris, onaj koji nosi njegovo ime. “José iz kolekcije L’Art du Parfum i Secret N° V Ambre d’Orient iz kolekcije Latin Orientals su bestseleri. Među genijalnim prozivodima za ženu moram spomenuti učvršćujuću masku za lice, serum za obnavljanje lica i anti-age tretman, tri izvanredno učinkovita proizvoda koja su široko pohvaljena od strane potrošača.”

Također su vrlo popularni među muškarcima koji su vjerni esencijalnom hidratantnom balzamu i anti-age kompleksu. Essential Soothing Moisturizer na vrhu tehnologije, postao je must have proizvod za muškarce s osjetljivom kožom. “Konačno, nedavno smo lansirali našu make-up liniju Les Essentiels du Maquillage iz koje je nekoliko referenci, poput Perfecteur Teint Expressa ili Graphic Mascara®, već oborilo rekorde prodaje u cijelom svijetu.”

O IZAZOVIMA, PREPREKAMA I USPJEHU

Na današnjem zagušenom tržištu teško je opstati i José kaže da to može biti jako zastrašujuće, ali da je on od početka vjerovao kako će biti jedinstveni na tržištu ljepote. “Mi nismo multinacionalna korporacija; mi smo obiteljski brend, u čijem je srcu vlastiti identitet i duboka vrijednost.” Njeguju svoju kreativnu neovisnost, vrijednosti i DNK, koje im omogućuju da se koncentriraju na to da svi proizvodi budu savršeni čak i ako taj proces dugo traje. Nebo je granica onoga što mogu postići. 

Za uspjeh je bilo potrebno mnogo rada, odlučnosti i predanosti

Kod osnivanja Eisenberga najveća prepreka bila je velika konkurencija na tom području i mogućnost stvaranja brenda koji će izdržati mnoge evolucije tržišta zaista je bio pravi izazov. “Za uspjeh je bilo potrebno mnogo rada, odlučnosti i predanosti.”

Joséovi OMILJENI PROIZVODI I NJEGOVA BEAUTY RUTINA

“Kako uopće odabrati?” U sve proizvode je stavio svoje srce, ali da mora odabrati samo jedan to bi sigurno bio Soin Anti-Âge, jedna od njegovih prvih kreacija koju obožavaju žene diljem svijeta. Radi se o koncentratu visoke tehnologije i prirodnih proizvoda koji su inovacija među anti-age formulama.

“Svako jutro koristim Essential two-in-one kako bih očistio svoje lice i nakon toga nanosim umirujući gel za poslije brijanja. Isto tako koristim i Anti-age complex za hidratciju kao i gel za oko očiju kako bih osvježio i odmorio moje oči. Na kraju dana ponovno koristim Essential two-in-one da uklonim sve nečistoće i nakon toga Reparing night cream treatment koji duboko hidratizira i obnavlja kožu tijekom noći. Dva puta tjedno koristim i Puryfing facial exfoliator kako bi zaokružio svoju beauty rutinu. S vremena na vrijeme koristim i Youth Elixir koji ima efekt boostera. Od mirisa mi je najomiljeniji Le Peche.”

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba