Hrvatski brend

Pronašle smo hrvatski brend notesa i čestitka od recikliranog papira. Jako su fora

FOTO: PR

Otkrijte domaći brend ekološki prihvatljivih poklona s kojima nećete pogriješiti

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja, igračaka i hrane, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci.

Ime brenda: Nisha

Tko: Brend Nisha, prije poznat pod imenom Hobby hižica, već je devet godina na tržištu. Vlasnica brenda je Sanja Tot, velika ljubiteljica kreiranja i kreativnog stvaranja, odnosno DIY projekata. Iza nje je i nekoliko uspješnih projekata uređenja interijera, jer posebna su joj strast izrada i kreiranje posebnih i unikatnih dekoracija za razne prostore.

Što: Nisha nudi posebno dizajnirane notese koji su izrađeni od recikliranog papira i kartona, na što su u Nishi posebno ponosni. Njihovi notesi, osim što odišu dozom elegancije i profinjenosti, uz to su još i izrađeni prema ekološkim načelima.

Notesi se mogu izraditi i naručiti i u personaliziranoj verziji, a novost u ponudi Nishe su čestitke, razglednice i kartice vlastitog dizajna koje Sanja dizajnira zajedno s kćerkom Lucijom. Čestitke u potpunosti same osmišljavaju; Lucija sve njihove ideje iznese na papir i izradi uzorke, a onda kreću u tisak. Svaka čestitka je posebna i priča svoju priču, tako da i vas potakne na pisanje lijepih poruke dragim ljudima.

Zašto: Pisanje i zapisivanje Sanji je samo promijenilo je život. Otkako je krenula zapisivati svoje misli, ciljeve, planove, lakše je izvršavala sve što je naumila. Pisanje joj je pomoglo uspostaviti balans u životu, što je onda htjela prenijeti i na druge.

No, istodobno joj je bilo bitno u što zapisuje, htjela je da notes bude profinjen, lijep i poseban, da bude neka vrsta dnevnika u koji će ljudi poželjeti pisati, pohranjivati uspomene i fotografije.

Isto tako, i njihovim čestitkama žele podsjetiti ljude i potaknuti ih na ljepotu pisane riječi, jer čestitka upućena mobitelom i pisana čestitka nisu isto. Kad napišete čestitku, to znači da ste odvojili vrijeme za tu osobu i da ste joj poklonili svoje vrijeme i sebe, a to je neprocjenjivo.

Njihovi su klijenti upravo ljudi koji žele pokloniti nešto posebno, drugačije, ljudi koji cijene istinske ljudske vrijednosti, a istovremeno cijene dizajn.

Može se razgledati i kupiti: Cijelu ponudu možete vidjeti na njhovom Instagram ili Facebook profilu, kroz koji dan i na Etsy shopu, a isto tako njihove notese i čestitke možete pronaći i u knjižarama Znanja i nekoliko concept storeva u Hrvatskoj.

Cijene se kreću: Cijene notesa kreću se od 150 kuna , a cijene čestitki od 15 kuna po komadu, ali nude se i u setovima.