Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

Fjällräven

Povratak na planinu lakši je s ovako super ruksakom. Omiljeni švedski brend ima novu kolekciju

Povratak prirodi lakši je uz fantastičnu novu kolekciju brenda Fjällräven

Proljeće je doba godine kada smo posebno svjesni prirodnih ljepota koje nas okružuju. Hoće li ove godine zov prirode biti dovoljno jak? Švedski outdoor brend Fjällräven predstavio je kolekciju proljeće i ljeto koja je u potpunosti usmjerena na povratak prirodi.

Naglasak je na odjeću i opremu koja na prvo mjesto stavlja funkcionalnost, izdržljivost i održivost. Odjeću i opremu koja će nam omogućiti da se u prirodi osjećamo jednako zaštićeno i udobno kao u svom naslonjaču pred TV-om, ali uz uživanje u stvarnosti koja nije virtualna. Aktivnosti u prirodi zahtijevaju visoko kvalitetnu, funkcionalnu i održivo proizvedenu odjeću i opremu – baš onakvu kakvu proizvodi Fjällräven? Da, naravno.

Svaka prava pustolovina počinje ruksakom

Nasljeđe je riječ koja je duboko ukorijenjena u misiju i viziju Fjällrävena, a ono seže do 1950. godine. Tada je Åke Nordin, osnivač Fjällrävena, izradio svoj prvi ruksak koristeći majčin šivaći stroj i očev alat. Deset godina kasnije u istom podrumu je drveni okvir zamijenio aluminijskim i tako je 1960. godine počela priča o Fjällrävenu.

Zgodna je to simbolika, jer svaka prava pustolovina počinje ruksakom. Ruksakom u koji će stati sve što nam je potrebno i koji će nam pružiti udobnost prilikom kratkog bijega u prirodu i dugih trekking tura. Baš zato su za proljeće i ljeto tehnička linija Keb za trekking i planinarska linija Bergtagen nadopunjene istoimenim ruksacima. Novitet je i Ulvö Rolltop koji će zahvaljujući kvalitetnoj izradi i materijalima biti sjajan suputnik u prirodi, dok ga detalji poput pretinca za laptop i mnoštva džepova čine prikladnim za svakodnevne gradske doživljaje.

O brendu Fjällräven

Kånken je od svog stvaranja 1978. godine prošao vrlo dug put. Sve je počelo tako da se kod švedskih školaraca pojavio problem s držanjem i kralježnicom, uzrokovan tada popularnim ruksacima na jedno rame. Kako bi ponudio ruksak koji će bolje rasporediti težak teret školskih knjiga i pribora, Åke Nordin je osmislio Kånken, skromni četvrtasti ruksak koji je izravnao kralježnice švedskih školaraca i putem postao i najprodavaniji svjetski ruksak.

Za kontinuirano promicanje švedskog dizajna u svijetu Svensk Form, švedsko društvo za umjetnost i obrt proglasilo je 2013. godine Kånken umjetničkim djelom. Tome u čast dogovorena je inovativna suradnja s dva švedska umjetnika koja je rezultirala je nečim izvanrednim: linijom Kånken Art. Erik Olovsson i Cecilia Heikkilä, dvoje fantastičnih mladih kreativaca, oboje sa svojim vlastitim načinom izražavanja osmislili su posebnu kolekciju Kånken Art koja slavi raznolikost u prirodi i među ljudima.

Cijela kolekcija je trenutno dostupna u dućanu Iglu šport. 

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba