DOGAĐANJA

Piknik je idealan za djevojačku, momačku, pa čak i za manje vjenčanje. Evo tko ga savršeno organizira

FOTO: Promo/ Andrea Gržičić

Sezona piknika je službeno otvorena, a vi možete imati najljepši u gradu

Ako maštate o djevojačkoj, momačkoj ili pak manjem vjenčanju s potpisom i ponudom kakvu samo možete poželjeti, ovo je nešto za vas. Kako organizirati savršen piknik nešto je što u Adela Mese timu znaju već dugo jer su svjesni da se tajna krije u detaljima. Baš kao što i njihova parola kaže: Neki traže lijepa mjesta, a drugi ta ista mjesta učine prekrasnim i nezaboravim, za sebe kažu da su oni, ti drugi. Već svima poznat stari šarm piknika, Adela Mese tim odlučio je ponuditi u potpuno novoj dimenziji, kao posebno mjesto za proslave. Rođendani, djevojačke i momačke večeri, pa čak i manja vjenčanja, sada dobivaju potpuno drugačiju dimenziju.

Promo/ Andrea Gržičić

“Izlazimo iz četiri zida i našu šarmantnu retro bar Kampicu dovodimo k vama. Ona će vam, zajedno s barmenom, biti na raspolaganju cijelu večer. No, kako znamo da nije baš sva zabava u piću, s njom dovodimo i lounge šator koji će poslužiti kao idealno mjesto za druženje i uživanje. Tu je naravno, osigurana i hrana u popularnim food boxevima, te stilski i funkcionalno uređen vanjski prostor kako bi u njoj mogli posve uživati.”

Cijeli događaj možete nadopuniti i kinom na otvorenom te zaokružiti dodatnim šatorima za spavanje kako biste na lokaciji mogli provesti cijelu noć. Vi samo trebate odabrati mjesto, bilo da je to vaša vikendica ili možda dvorište s livadom, tim je spreman. A onima koji ipak žele novi teren, nude svoju provjerenu lokaciju smještenu nedaleko Jastrebarskog.

Promo/ Andrea Gržičić

PET DJEVOJAKA I JEDAN DEČKO

Iza ovog projekta stoji pet djevojaka i jedan dečko. Ovi kreativci dolaze iz posve različitih sfera obrazovanja i stila života no sve ih povezuje velika želja za stvaranjem divnih uspomena. I dok o ovakvim kreativnim zanimanjima vladaju predrasude da ovi momci i djevojke osam sati slažu cvijeće u vazu, na takve provokacije prva dama Adela Mese tima s osmijehom, odmahuje rukom.

Promo/ Andrea Gržičić

“Ljudi me često pitaju bavim li se još arhitekturom ili citiram: samo ovo radim. Da, mi samo ovo radimo, ali uz to stignemo se baviti i interijerima i arhitekturom jer očito ne volimo spavati. Ovaj posao nije puko slaganje cvijeća i vješanje lampiona, štoviše, veliki dio posla se odrađuje u uredu i na skladištu što svakako nije nimalo glamurozno kako se čini. Ne postoji radno vrijeme, a još manje slobodan vikend. No, onaj osjećaj kada sve dovršimo i pogledamo rad svojih ruku ne krijući zadovoljstvo viđenim ne može se mjeriti s ničim”, ističe mlada kreativka Barbara Adela Šečković u priopćenju za medije.

Promo/ Andrea Gržičić

“Zapravo samo ime je nasljedstvo moje mame, Adela Mese se zvala i njezina firma. Kako mi je djed bio krojač, majka se odlučila za modni dizajn. Svojedobno njezina firma je bilježila velike uspjehe, a dugačak je popis poznatih osoba koji su rado odijevali kreacije s njezinim potpisom koje su se krile iza imena Škorpion fashion. Nakon mode, ona se odlučila za dekor interijera pa je tako otvorila i tvornicu perja na čijoj se lokaciji danas nalazi La Grma, naš prvi projekt na koji smo neizmjerno ponosni. S obzirom na to da sam ja diplomirala arhitekturu, radila sam i na adaptaciji naših objekata, ali i na dosta ugostiteljskih objekata i stanova što je svakako jedan od većih izazova kada krojite nečiji dom.

Promo/ Andrea Gržičić

Pa tako zbog mog formalnog obrazovanja, nova generacija Adela Mese tima se bavi i arhitektonskim projektiranjem, opremanjem i dekorom interijera, uz naravno organizaciju evenata raznih karaktera”, nadodaje Barbara, 33-godišnja Zagrepčanka koja se doista s punim pravom može pohvaliti impresivnim portfoliom, a tek je krenula.

“Ljudi žele proslaviti i male stvari. Često dobivamo upite za mala okupljanja, a na Grmoščici gdje su La Grma i Kuglana kapaciteti su jednostavno preveliki. Što u tom slučaju preostaje ljudima? Brojni restorani ili ostati unutar četiri zida? Ljudi koji nam se obrate to jednostavno ne žele. Oni žele onaj WOW efekt koji je naša najveća nagrada. Uvijek se nadograđujemo i radimo na ponudi, stagnacija za nas zapravo znači nazadovanje. Nije da nas ova godina nije pogodila, ali ne odustajemo. Bilo je tu još ideja koje smo morali ipak prolongirati za sljedeću godinu. One neka ostanu naša mala slatka tajna pa ćemo o njima nekom drugom prilikom”, zaključuje.