BIZARNI TREND

Nakon što su proputovale svijet pomoću Photoshopa, influencerice lažiraju sponzorirane postove

Na Instagramu se i dalje odvijaju bizarni slučajevi profila djevojaka koje izgleda više ne znaju što bi činile kako bi privukle pažnju

Lažni život na Instagramu ne možemo komentirati zato što ga mi ne živimo, a često ne možemo niti primijetiti razliku između postova koji su lažni i onih koji su stvarni. Dobar Photoshop zlata vrijedi, a ako je loš onda završite u malom medijskom limbu kao švedski model Johanna Olsson, o kojoj trenutno svi pričaju. Nju naravno to ne dira, a očito ni njezine pratitelje kojih ima više od 500 tisuća. Ova 28-godišnjakinja tako je nedavno posjetila Pariz gdje je svima dala do znanja kako može lebdjeti iznad tla.

PHOTOSHOP VJEŠTINE SU KLJUČ

https://www.instagram.com/p/BpCMLEGHSnA/

Nakon komentara, objasnila je svoje Photoshop vještine te dodala kako je testirala jednu fotku s različitim pozadinama i skužila da to izgleda baš dobro, pa ih je krenula objavljivati. Da, ona je zaista bila u Parizu i stvorila je neke fotke kojima je onda ipak promijenila pozadine, a možemo pretpostaviti da se radi o plaćenim postovima jer u copyju stoji tagirani brend.

Zvuči dosta komplicirano i nepotrebno ako se već nalaziš u gradu koji ima što ponuditi po pitanju izvrsne kulise za fotku. Ipak, ona svoje fotografije neće brisati jer su joj baš cool. Eh, da je barem u pitanju samo Pariz.

https://www.instagram.com/p/BoRJ9IvnmVH/

PRIVLAČENJE KLIJENATA LAŽNIM POSTOVIMA

Da, to je sigurno jedan od načina s kojim možete poslati poruku o uspjehu ili superiornosti na društvenim mrežama. Nije svima lako izgraditi bazu klijenata, pa objavljuju postove koji repliciraju sponzorirane, koristeći ton obraćanja i i sadržaj kakav je primjerenim plaćenim postovima. Sve je više postova koji nalikuju na sponzorirane, iako to uopće nisu.

Monica Ahanonu, ilustratorica i Instagram influencerica koja ima gotovo 12 tisuća sljedbenika, rekla je da su lažni oglasi postali toliko uobičajeni da nije sigurna što je sponzorirano, a što nije. Savezna trgovinska komisija SAD-a nedavno je zaključila da se plaćeni oglasi moraju otkriti kako bi stvar bila transparentna, međutim mnogi još uvijek prkose pravilima, a kazne izgleda još uvijek nisu definirane. Ona je nedavno na svojem profilu objavila ilustraciju koja promovira kolekciju Chanel kozmetike, a za nju nije dobila ni proizvode ni novac.

Promoviranje brenda uz puna usta hvale može biti znak da samo žele biti primijećeni i da ne traže ništa zauzvrat. Ipak, sudeći po onoj da imaš veći kredibilitet što više klijenata imaš, dalo bi se raspravljati o tome tko zapravo želi nešto ili nekog reklamirati besplatno.

KOMENTAR OSNIVAČA BRENDA UMJETNIH TREPAVICA

https://www.instagram.com/p/Bqu0bSEAapu/

S druge strane, Jason Wong, osnivač kompanije Doux Lashes koja se bavi proizvodnjom umjetnih trepavica ne može sakriti oduševljenje s time koliko influenceri promoviraju njegov brend besplatno. Kaže kako je uobičajeno da influenceri objavljuju po jedan post za jedan proizvod, ali da ih sada objavljuju i po dva tri te zaključuje kako imaju dobro promišljen plan sadržaja, koji izgleda kao plaćeni. I on nema ništa protiv toga.