Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

Recenzija

omogućava toyota

Managerica Marina testirala je hibrid Toyota Yaris; u tjedan dana ozbiljno je uštedjela na benzinu

Marina Drljo, direktorica marketinške agencije Fabula, imala je priliku testirati automobil TOYOTA YARIS Y20. Evo njezinih dojmova 

Posjedujem Toyotu Yaris u benzinskoj varijanti s ručnim mjenjačem, a vožnja hibridne verzije s automatskim mjenjačem bila je posve novo i jako ugodno iskustvo za mene. Karoserija automobila je izuzetno atraktivna u kombinaciji crne i zlatne boje, te je Yaris Y20 nemoguće ne zamijetiti na prometnicama. Sama unutrašnjost automobila je vrlo prostrana, a čak je i prtljažnik iznenađujuće prostran i praktičan.

Aleksandar Selak

Vožnju svakako olakšavaju kamera koja se pali na ekranu prilikom vožnje unatrag, kao i zvučni signali koji se pale u slučaju da pređete preko crte koja razdvaja trake na prometnicama.  Kamera je odlična, puno pomaže prilikom parkiranja, naročito na nekim ne baš prostranim mjestima. Osim toga na ekranu se pojavljuju crte vodilje koje pokazuju smjer kotača te kuda će vozilo nastaviti s vožnjom unazad. Tu su također i znakovi upozorenja za vezanje pojasa.

Aleksandar Selak

BENZIN vs HYBRID

Toyota Yaris dostupna je u benzinskoj, ali i u hibridnoj varijanti. Hibridni model ima značajno manju potrošnju goriva, a u okoliš ispušta mnogo manju emisiju štetnih plinova. Ono što je karakteristično za hibridni model je da samostalno puni bateriju što je odlično jer se vozite bez brige i razmišljanja o tome gdje bi se mogla nalaziti sljedeća punionica. Također, hibridna tehnologija čini vožnju mnogo opuštenijom jer tijekom nje čujete više prirodnih zvukova iz okoline umjesto glasnog klasičnog motora.

Hibrid je zapravo idealno vozilo za sve koji većinu svojih vožnju obavljaju po gradu te se nekoliko puta godišnje povezu na udaljenije destinacije. Tijekom gradskih odnosno sporijih vožnji auto će voziti zahvaljujući bateriji, a kada se radi od vožnjama koje podrazumijevaju veću brzinu tada će ovaj hibrid voziti na benzin. To je stvarno odlična kombinacija – i za okoliš i za novčanik. Budući da se prilikom gradske vožnje kombinira vožnja na bateriju i vožnja uz potrošnju goriva, iz prve ruke mogu posvjedočiti da je potrošnja znatno (zaista znatno) manja od one prilikom vožnje isključivo na benzin.

RUČNI vs AUTOMSKI MJENJAČ

Svi znamo da je ručni mjenjač klasik i da sa sobom nosi poseban osjećaj prilikom upravljanja autom. No, nakon nekoliko vožnji s Toyotom Yaris koja ima automatski mjenjač svačije mišljenje bi se moglo brzo promijeniti. Automatski mjenjač Yarisa je toliko praktičan za uporabu, vožnja je glatka i jednostavna te nema mjesta za pogreške. Moglo bi se reći da nakon nekoliko vožnji s automatskim mjenjačem više nema povratka na ručni mjenjač. U Yarisu sigurnost u vožnji zaista poprima novo značenje.

 GRADSKA VOŽNJA vs VOŽNJA NA OTVORENOJ CESTI

Toyotu Yaris bismo mogli nazvati ekonomičnom gradskom jurilicom. U gradskim vožnjama koje su inače dosta spore, osobito u vrijeme dolaska i odlaska na posao, ovaj kvalitetni hibrid zaista čini vožnju ugodnom i glatkom čak i pri tim manjim brzinama isprekidanim čestim stajanjima na semaforu ili u gužvi. Uz to, hibridna tehnologija će osigurati bešumnu vožnju tako da će se razina stresa prouzrokovana svakodnevnim hektičnim životom ipak malo smanjiti. Iako se ne radi o malenom autu, parkiranje u gradu s Yarisom nije veliki problem zahvaljujući okretnosti auta i Saftey Sense tehnologiji. Radi se o zaista odličnom izboru za gradske vožnje.

Kada je riječ o vožnjama na otvorenoj cesti zapravo se radi o jednako dobro iskustvo. Toyota Yaris s lakoćom postiže željenu brzinu te je, s obzirom na dizajn i izradu vozila, vožnja ugodna i osjeća velika razina sigurnosti. Velika prednost ovog hibrida kada su u pitanju vožnje na veću udaljenost, npr. na godišnji odmor, je u tome što ima dovoljno mjesta za kofere i druge stvari koji svojom težinom neće umanjiti kvalitetu vožnje. Vožnja na otvorenoj cesti je ugodna i pri većim brzinama nema puno šumova. Može se normalno razgovarati u automobilu bez podizanja boje glasa. Pohvalila bih i tempomat koji se pokazao kao izvrsno rješenje za vožnju autocestom i kojim se jednostavno upravlja tipkama na upravljaču.

TOYOTA SAFETY SENSE

Model Y20 ima serijski TOYOTA SAFETY SENSE koji sadrži nekoliko novo razvijenih sigurnosnih tehnologija kao što je sustav upozorenja na predstojeći sudar ili napuštanje prometne trake, sustav očitanja prometnih znakova te sustav automatskog snopa svjetala koji čini noćnu vožnju mnogo sigurnijom. Ovakve značajke uvijek imaju isti krajnji cilj, a to je smanjenje ili potpuno izbjegavanje prometnih nesreća te stvaranje najviše razine sigurnosti u prometu za vozače i pješake.

Odlično je koliko je automobilska industrija napredovala te bi svatko, ukoliko može, trebao osigurati ovakvu tehnologiju u svojem vozilu. Dok ne isprobamo ovakve značajke teško nam je uopće pretpostaviti koliko su nam potrebne ili korisne, no dovoljan je jedan put kako bi shvatili da vožnja s tehnologijom kao što je Toyota Saftey Sense treba postati imperativ u budućnosti. Jedna od glavnih karakteristika dobrog vozača je odgovornost, a ovakva tehnologija podiže razinu odgovornosti te pridonosi smanjenju rizika od prometnih nesreća. Svaki vozač će se automatski osjećati sigurnije u vožnji uz malu (zapravo veliku) pomoć ovako odlične tehnologije.

Zaključak:

Toyota Yaris Y20 iznimno je kvalitetna i ekonomična gradska jurilica. Moram najiskrenije priznati da sam oduševljena, kako vanjskim izgledom automobila, tako još više onim što pruža kada ga krenete voziti. Vožnju stavlja na jednu novu dimenziju. Doista sam počašćena i zahvalna na ukazanoj prilici za testiranje ovoga automobila, te mogu reći će slijedeća kupnja automobila svakako rezultirati odabirom hibridnog izdanja s automatskim mjenjačem – možda već uskoro.

Sadržaj nastao u suradnji s Toyotom

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba