S1 GENERACIJA

Kako je to kad te prati 13 tisuća ljudi, može li se živjeti od Instagrama i zašto koristiti filtere otkriva nam Matea Senjak

FOTO: @doyoudreamof_

U novom izdanju naše rubrike u goste smo pozvali arhitekticu, dizajnericu interijera i travel blogericu iz Zagreba, Mateu Senjak

Super1 generacija okuplja talentirane i svestrane ljude koji svojom energijom ostavljaju pozitivan dojam na svijet oko sebe. Oni su nova generacija influencera, digitalni nomadi, multitaskeri i nepresušan su izvor inspiracije.

Moj Instagram profil: @doyoudreamof_

Otvorila sam ga: zbog ljubavi prema fotografiji, interijerima, modi, putovanjima, ljetu. Ispočetka je sadržaj bio vrlo šaren i raznolik, no kasnije sam se ‘specijalizirala’ za putovanja i ljetne fotografije, ali i za sve one drage momente između.

U Tajlandu 2019. godine
@doyoudreamof_

Danas me prati: nešto manje od 13 tisuća ljudi. Nisam mogla niti sanjati da će se toliko ljudi sličnih interesa okupiti na mom profilu. Samo zamislim dvoranu u kojoj se nalazi toliki broj ljudi i momentalno padam u nesvijest. Sretna sam što ih imam jer su često upravo oni moja inspiracija. Puno puta se i zapričamo, razmjenjujemo svoja iskustva, dajemo savjete i pritom se upoznajemo. Neki od njih su i moji vrlo dobri prijatelji s kojima se rado družim i privatno.

Shvatila sam da mogu uspjeti na Instagramu kad: sam osjetila veliku podršku i komentare vezane za moje fotke, sadržaj i njihovu estetiku. Sve je došlo nekako spontano i u veselom tonu.

U Budimpešti 2019. godine
@doyoudreamof_

Najpopularnija objava na Instagramu bila mi je: iako bi mnogi očekivali da se radi o nekoj tropskoj fotografiji ispod palmi, ipak je riječ o proljetnoj fotki s ulaza na zagrebačko groblje Mirogoj. Gotovo svaki dan sam prolazila pored njega, a sunčanim danima bih ondje čak i šetala budući da njegova arhitektura i hortikultura čine izuzetan prostor i ambijent. Prijateljica Josipa Parčina i ja isti smo odlučile uokviriti kadrom i publika ga je obožavala.

Najveći promašaj na Instagramu bio mi je: hm, teško pitanje. Oduvijek sam se vodila ‘pravilom’ da ne objavljujem suvišan, vulgaran ili uvredljiv sadržaj te sam po tom pitanju vrlo pažljiva. Gaf takve prirode ne pamtim. Ipak, sudeći po brojnim pozitivnim reakcijama na filtere za fotografije, možemo reći da je promašaj bio taj što ih nisam napravila puuuno ranije.

U Abu Dhabiju 2019. godine
@doyoudreamof_

Od Instagrama se u Hrvatskoj može živjeti jer: kako se kaže: “Sve se može – kad se hoće.”, i brojni primjeri to dokazuju. Poznajem veliki broj ljudi koji zarađuju poprilične iznose na ovoj platformi. Naravno, potrebno je izdvojiti puno vremena, volje i truda za pozitivan i plodonosan ishod, biti predan i konzistentan, kao i u svakom drugom poslu. Osobno se ne oslanjam na zaradu koja dolazi preko Instagrama jer sam fokusirana na svoj primaran posao u arhitekturi. Osim toga, izbirljiva sam što se suradnji tiče te biram i podržavam samo one brendove kojima i sama vjerujem.

Na Sejšelima 2018. godine
@doyoudreamof_

Nekome tko želi biti popularan na Instagramu rekla bih: kvaliteta > kvantiteta. Danas je gotovo pa svatko prisutan na društvenim mrežama, ističući se ovim ili onim te je zaista teško zadržati pozornost na svom sadržaju. No bitno je raditi ono što voliš i pritom vjerovati u isto. Istakni svoj X faktor, bilo da je riječ o avanturističkom duhu, putovanjima, modi, kuhanju, interijerima, vježbanju ili pak humoru, te budi dosljedan, strpljiv i ono najvažnije – kreativan. Kvalitetan i zanimljiv sadržaj uvijek nađe svoje vrijeme i mjesto, pa zašto ne bi i tvoj? Kreni i gledaj gdje te ove vode nose.