DRUŠTVENE MREŽE

Čini se da sad i Snapchat, poput Instagrama, želi postati TikTok

FOTO: Thought Catalog/Unsplash

Aplikacija uz koju smo se navukli na korištenje filtera pokušava vratiti svoju nekadašnju popularnost

Danas su filteri za lice dostupni na većini društvenih mreža, i milijuni korisnika ih svakodnevno koriste. No, nekad su takvi filteri bili rezervirani samo za one koji koriste Snapchat, aplikaciju čija je popularnost naglo pala pojavom Instagram Story opcije, a onda i TikToka. Sudeći prema posljednjim informacijama, Snapchat je krenuo u pohod na staru slavu.

Nedavno smo pisale o opciji Instagram Reels, koja je omogućila lako uređivanje kratkih videa, a došao je uslijed najava o zabrani TikToka u SAD-u. Upravo je u tome priliku vidio i Snapchat, koji uvodi mnogo jednostavnije dijeljenje sadržaja koji se stvori unutar njega. Kratke video uratke odsad će se lako slati dalje putem linka za dijeljenje, koji će korisnike onda voditi na Snapchat. Drugim riječima, Snapovi bi uskoro mogli postati viralni baš poput TikToka videa.