PROMO

adidas poziva navijače da na UEFA EURU 2020 slave razlike među ljudima

Cilj kampanje je nadahnuti ljude da kroz nogomet vide i stvaraju svijet koji poštuje različitosti

adidas je danas predstavio prvi u nizu kratkometražnih filmova u sklopu svoje nove UEFA EURO 2020 kampanje inspirirajući obožavatelje, igrače i zajednice da gledaju prema pozitivnijem i inkluzivnijem svijetu, slaveći pritom činjenicu da ono što čini ljude različitima jest upravo ono što čini igru, i nas same, jačima. Ovaj poziv za okupljanje svih ljudi započinje kratkim filmom uoči turnira koji poziva sve sportaše i navijače da slave i potaknu inkluzivnost kroz nogomet.

Film se fokusira na jedinstvenu snagu koju nogomet ima u okupljanju ljudi i stvaranju prilika za pokretanje pozitivnih promjena, izvan terena i unutar društva. U filmu se pojavljuju igrači iz cijelog svijeta koji igraju UNIFORIOM, službenom loptom UEFA EURO 2020. Upravo je ta lopta simbol okupljanja momčadi iz različitih zemalja, različitog porijekla te ona u sebi nosi koordinate mnogih stadiona koji će ugostiti ovaj događaj i ostati zabilježeni u europskoj sportskoj povijesti.

“Otkako smo krenuli na put prema UEFA EURO 2020, puno se toga promijenilo, ali jedna stvar nije – uzbuđenje zbog velikog turnira. Možda je uzbuđenje, zbog onoga što je svijet proživio, uoči ovog turnira čak i veće od uobičajenog. UEFA EURO 2020 će nam još jednom pokazati što je sve moguće kada se okupimo i proslavimo snagu sporta – uzbuđenje, osjećaje i poštovanje. Lopta UNIFORIA ostaje simbol toga kako se možemo ujediniti kroz sport i kulturu, ali i slaviti ono što nas čini drugačijima”, rekao je Matt Davidson, voditelj globalnog marketinga za brend u adidas footballu.

Uz ovaj spomenuti video, adidas u kampanji lansira i intimnu seriju kratkih filmova gdje svoje priče pričaju igrači koji su ovih dana u središtu pažnje i medija i javnosti. Thiago Alcântara, İlkay Gündoğan, Serge Gnabry i Paul Pogba pričaju o budućnosti koju su sanjali, otkrivajući pritom rijetko viđene snimke sebe kao ambiciozne mlade sportaše na početku karijere.

• Paul Pogba govori o tome kako su ga njegova iskustva odrastanja u različitim kulturama učinila čovjekom i igračem kakav je danas.

• İlkay Gündoğan govori o tome kako je njegova mladost pridonijela njegovom osobnom razvoju, ali i kako je sve uvijek bilo usredotočeno na nogomet.

• Thiago Alcântara otkriva svoju priču o snažnoj povezanosti djetinjstva s nogometom – od spavanja s loptom, do gledanja svog oca na FIFA-inom svjetskom prvenstvu što je i dovelo do toga da je nogometu pristupio na isti način.

• Serge Gnabry daje svoj osobni uvid u to kako mu je nogomet pomogao da se snađe u životu, učeći ga mnogim vrijednostima poput timskog duha, discipline i ambicije. To ga je oblikovalo u čovjeka koji je on danas.

Ova kampanja je dio šireg stava brenda adidas koji ulijeva optimizam i u fokus stavlja teme poput održivosti, inkluzivnosti i vjerodostojnosti. Cilj brenda je potaknuti ljude da svijet vide ne onakvim kakav je danas, već onakvim kakav bi mogao biti sutra.

 

 

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba