Life

Zvijezda majoneza proslavila 60. rođendan

Svaki sendvič popravlja, u salati je neizostavna, a uz pizzu neočekivana –  Zvijezda majoneza, omiljeni dodatak jelima, ove godine slavi 60. rođendan.

Veliku obljetnicu Zvijezda je obilježila u utorak na Festivalu majoneze u zagrebačkoj Galeriji Kranjčar na kojem su s guštom i bez grižnje savjesti uživali hedonisti poput Andree Andrassy, Nevene Rendeli Vejzović, Slavka Sobina i brojnih gastro blogera.

Fabris Peruško, izvršni direktor Fortenova Grupe i Tihomir Adam, direktor Zvijezde

– Početak proizvodnje majoneze 1959. godine jedan je od ključnih trenutaka u povijesti Zvijezde.  Dotad se majoneza smatrala luksuznim jelom koje se moglo pronaći samo u “finoj” kuhinji. Priprema je dugo trajala, a i namirnice nisu bile svima dostupne.  Zvijezdinom proizvodnjom majoneza je postala lako dostupna  gotovo svakom kućanstvu u Hrvatskoj i sa zadovoljstvom mogu reći da je i danas neizostavna u našoj kuhinji jer povezuje sve okuse i generacije, izjavio je Tihomir Adam, direktor Zvijezde.

Zvijezda majoneza danas je treći najjači brend[1] u Hrvatskoj i prvi izbor kad je majoneza u pitanju, za što je zaslužan njezin okus i originalna tradicionalna receptura koju su  Zvijezdini tehnolozi osmislili prije 60 godina i do danas se nije mijenjala.

Tihomir Adam, direktor Zvijezde i Jasna Pulić, rukovoditeljica marketinga u Zvijezdi
19.04.2014., Koprivnica - Tamjan je aromaticna smola koja se dobiva iz drveta Boswellia koje raste diljem Azije i Afrike. Vecini nas je poznat iz crkvenih obreda kadjenja koje se obavlja tako da se komadic bijele aromaticne smole stavi na zeravicu. Photo: Marijan Susenj/PIXSELL
Ilustracija/PIXSELL/PIXSELL

Majonezu voli većina Hrvata. Od 4,2 milijuna stanovnika, njih 71.5 % ili čak tri milijuna[2] jede majonezu, a među njima najviše je onih koji biraju upravo Zvijezdinu. Godišnje u prosjeku svaki stanovnik Hrvatske uživa u 1,26 kilograma majoneze[3].

Podjednako je vole i žene (51%) i muškarci (49%), a najviše se njome jelo popravlja u Zagrebu i okolici (27,8%), a zatim slijedi Dalmacija (19%) pa Sjeverna Hrvatska (17,7%)[4].

Izrađena od svježih jaja i bez konzervansa, Zvijezdina je majoneza savršena u svako doba dana.

Zvonimir Ladešić, voditelj razvoja u Zvijezdi

Dostupna je u tubi,  staklenci i u flakonu, a godišnje se u prosjeku proizvede oko 20.000.000 komada svih vrsta Zvijezda majoneze.

Najpopularnija je među njima ona u vrećici. Kada bismo poredali sve proizvedene vrećice Zvijezda majoneze u jednoj godini, pokrili bismo udaljenost od Zagreba do Berlina, u kojem se isto rado u majonezi uživa.

– Uz Zvijezda delikates majonezu, tijekom godina razvili  smo niz okusa poput čilija i slanine pa sve do jogurta pa izborom unutar asortimana svakom korisniku garantiramo jedinstveno gurmansko iskustvo i mogućnost kombiniranja  s namirnicama koje najviše vole, koliko god one (ne)obične bile, izjavila je Jasna Pulić, rukovoditeljica marketinga u Zvijezdi i najavila predstavljanje novih okusa i proizvoda na bazi Zvijezda majoneze i u narednoj godini.

Andrea Andrassy i Slavko Sobin

Povodom proslave rođendana Zvijezda je nagradila i najkreativniji recept godišnjom zalihom Zvijezda majoneze.

SLATKASTO KISELA SALATA S PILETINOM I MRKVOM

ZA SALATU
350 g pečenog ili kuhanog pilećeg mesa
5 većih mrkvi
1/4 glavice svježeg kupusa
100 g ukiseljene cikle
Sezam
Sol

ZA DRESSING
1 Zvijezda delikates majoneza u vrećici
1 kiselo vrhnje 12% m.m.
2-3 žličice jabučnog octa
Crni papar

DEKORACIJA
Sezam i kisele lučice

PRIPREMA
Naribati mrkvu i kupus, posoliti i ostaviti da odstoji dvadesetak minuta. Za to vrijeme prepržiti sezam na tavi.
Mrkvu i kupus stisnuti rukama pa malo ocjediti tekućinu zatim dodati narezanu piletinu i narezanu ciklu (ciklu narezati na trakice).
Pomiješati vrhnje, majonezu, jabučni ocat i prstohvat crnog papra pa preliti preko salate i sve dobro promiješati. Servirati na tanjuru posipano s prženim sezamom i ukiseljenim lučicama


[1]IPSOS BrandPuls; Wave I 2019;

[2] IPSOS BrandPuls II.2018

[3] IPSOS BrandPuls; Wave I 2019;

[4] IPSOS BrandPuls II.2018