Predstavljena prva hrvatska aktivna organska kozmetika

FOTO: Maja Danica Pečanić

Proizvodi dostojni svjetskog tržišta

Kozmetička scena postala je bogatija za brend aktivne organske kozmetike. Prvi hrvatski premium organski kozmetički brend, pod imenom Matinata, predstavio se tržištu pod sloganom „Skin I Feel Best In“. Certifikatima ECOGEA Organic i Cosmethically active kupcima se jamči da su svi proizvodi izrađeni od visokog udjela organskih sastojaka te da zahvaljujući formulaciji aktivno djeluju na kožu.

Osnivačica brenda, Ivanka Ćosić Prižmić, nakon godina rada u visokom menadžmentu velike hrvatske tvrtke te suočavanja sa zdravstvenim problemima, odlučila se na zaokret u karijeri. Spoznajom o kontroverzama koje prate sintetičke sastojke koji se koriste u konvencionalnoj kozmetici te nedostatka organske kozmetike suvremenih tekstura na domaćem tržištu odlučila se na stvaranje inovativnog i modernog branda organske kozmetike, u čijem je razvoju iskoristila bespovratna sredstva iz EU fondova.

Nakon završetka akreditirane UK škole Formula Botanica, u suradnji s timom znanstvenika i stručnjaka s Farmaceutskog fakulteta u Ljubljani, započela je stvaranje Matinate, a danas je tržištu predstavila šest proizvoda za njegu lica i tijela.

Ivanka Ćosić Prižmić
Marina Čosić

„Matinata proizvodi nastali su iz želje za znanjem, ljubavi prema koži te s velikim poštovanjem prema prirodi. Svi su proizvodi formulirani s biranim, dragocjenim organskim sastojcima visoke kvalitete u aktivnim koncentracijama. U credo brenda smo upisali beskompromisnu transparentnost u pogledu kvalitete sastojaka, te je svaki proizvod imao mnoštvo iteracija kako bismo ponudili proizvod koji odskače kvalitetom. Na projektu sam radila više od dvije godine s vrhunskim timom stručnjaka među kojima je i prof. dr. Nina Kočevar Glavač, autorica brojnih znanstvenih studija u grani
fitofarmaceutske znanosti. Između ostalog, ističem i naš odabir pakiranja koje nema negativan utjecaj na okoliš.“, poručila je Ćosić Prižmić.

Ivanka Čosić Prižmić

Bez sintetskih mirisa, parabena i fenoksietanola, petrokemikalija, PEG-a, silikona i agresivnih tenzida, Matinata proizvodi kvalitetom odgovaraju svima zahtjevima modernog tržišta, a na službenoj stranici matinataskincare.com, koja će u određenom periodu biti jedini kanala prodaje, dostupni su krema za sveobuhvatnu njegu, hidratacijski i revitalizirajući uljni serum, umirujuća maglica, uljni čistač te dezodorans.

„U Matinati smo spojili snagu i nježnost prirode te beskompromisnost majčinske ljubavi. Moja želja je potaknuti žene da nikad ne odustanu od same sebe, svojih ambicija i odabira. Nadam se da će se kroz otkrivanje rituala osjećati sretno i zadovoljno u svojoj koži.“, zaključila je osnivačica brenda.

Maja Danica Pečanić

Iza brendinga stoji nagrađivana brending agencija Fabular koja je inspiraciju za ime branda pronašla u prirodi te majčinskoj ljubavi koje su osnivačicu Matinate potaknule na stvaranje brenda organske kozmetike. Spajanjem riječi majka, odnosno mati, te nata od natura, to jest priroda, nastalo je ime
Matinata. Logotip brenda te ambalaža proizvoda inspirirani su cvijetom irisa čiji je latinski naziv Iris Matinata.