BEAUTY

Tatjana Dragović o The Lab Storeu i tome kako je dovela kultni brend Augustinus Bader u Hrvatsku

S vlasnicom Tatjanom Dragović razgovarali smo povodom lansiranja nove formule kultne Augustinus Bader kreme

“Augustinus Bader napravio je revoluciju u svijetu skincarea jer njegovi proizvodi sadrže, sada već mnogima poznatu, TFC8 tehnologiju koja potiče samoobnavljanje stanica, za koju je bilo potrebno trideset godina istraživanja samog znanstvenika i profesora Badera”, započinje Tatjana Dragović priču o tome zašto je od svih brendova u svojoj trgovini The Lab Store, u Dežmanovoj 2, odlučila u fokus staviti upravo ovaj brend. “Posebnost brenda je i u tome što su prva dva lansirana proizvoda za lice, The Cream i The Rich Cream obogaćena upravo TFC8 tehnologijom, ali i nizom drugih hranjivih sastojaka poput aminokiselina i vitamina A, B, C i E zahvaljujući čemu vam nije potreban ni serum ni bilo koja drugi proizvod jer u ovim kremama za lice imate sve potrebno za zdrav i svjež izgled lica, s antiage učinkom i onim glow efektom kakav svi želimo.”

Da hype oko slave Augustinus Bader The Cream nije samo marketinški trik dokazuje i činjenica da bez nje ne mogu neke od najvećih zvijezda. Ashley Graham izjavila je da je opsjednuta ovom kremom, Kate Bosworth rekla je da joj koža žudi za ovom kremom, a Victoria Beckham osim što ju je nazvala fantastičnom, odabrala je upravo Badera kako bi osmislio formule za njezinu beauty liniju. O tome zašto je Bader tako uspješan, ali i kako je Tatjani Dragović uspjelo to da The Lab Store bude ekskluzivni distributer njegovih za našu regiju pročitajte više u nastavku.

JAVLJAJU SE ŽENE IZ CIJELE REGIJE

The Lab Store je ekskluzivni distributer Augustinus Bader proizvoda za našu regiju što je zbilja lijepa titula pa nas je za početak zanimalo kako je do toga uopće došlo. “Od samog početka cilj mi je bio uvesti isključivo visokokvalitetne i nišne skincare i beauty proizvode kroz beauty concept store The Lab. Kroz svoju sam karijeru naučila jako puno o njezi kože, kao i o njenom zdravlju, tako da sa sigurnošću mogu reći kako dobro poznajem tematiku i živim zdravi i učinkovit skincare lifestyle svaki dan, kao i naše klijentice. Bader je od samog početka bio moja želja jer ideja mi je bila učiniti ovako revolucionarne i uistinu najbolje svjetske skincare proizvode dostupne i Hrvaticama, kao i svima ovoj regiji”, rekla nam je Dragović. “Augustinus Bader, baš kao i svi drugi proizvodi koje imamo, ima iznimno visoke standarde od načina prezentiranja u dućanu, učestalosti narudžbi, prodaje, ali i stila prezentiranja u javnosti, od celebrityja do medija. Mogu reći kako sam iznimno zadovoljna kako se isto razvijalo do sada.”

Interes za njegove proizvode u Zagrebu je jako velik, no Dragović kaže da se javljaju žene iz cijele regije. “Iznimno smo zadovoljni, osobito od kada smo pokrenuli The Lab web shop jer smo od otvorenja imali svakodnevne upite od žena diljem regije koje su htjele naše proizvode. Augustinus Bader svakako je jedan od naših top brendova, jedan od onih za koje možemo reći da sam sebi radi PR. To su prvenstveno The Cream i The Rich Cream, ali i Baderovi proizvodi za njegu tijela, kao što su The Body Cream i The Body Oil. Držimo cjelokupnu ponudu brenda tako da ne zaostajemo za svjetskim standardima i iznimno se ponosimo time.”

NOVA THE RICH CREAM FORMULA JOŠ JE BOLJA

Najnovija beauty vijest o kojoj se posljednjih tjedana u medijima ne prestaje pričati je ta da su iz Augustinusa Badera odlučili unaprijediti formulu svoje The Rich Cream odnosno unaprijediti je te je ona sada potpuno veganska. U The Lab Storeu nova se formula već može isprobati.

“Nova 2.0 The Rich Cream već je dostupna u The Lab Storeu, a radi se ne samo o novoj veganskoj formuli već i općenito poboljšanoj formuli The Rich Creama koja je u međuvremenu testirana na preko sto ispitanika. Nova ispitivanja tako su pokazala da je sto posto ispitanika izjavilo kako im je koža podatna i hidratizirana, a iznad devedeset posto kako je čvršća, zategnutija, sjajnija, svježeg izgleda te da su bore i linije vidljivo smanjene u samo dvanaest tjedana”, govori nam Dragović. “Razlog ovom unaprjeđenju je želja samog profesora Badera da iznova ulaže i poboljšava svoj skincare, pa su se tako znanstvenici nakon samo tri godine lansiranja The Rich Creama koje je bilo u 2018. godini, vratili u laboratorije za još napredniji proizvod.”

U THE LAB STORE STIŽE JOŠ PUNO TOGA

Za kraj smo Tatjanu morali pitati koje od Baderovih proizvoda sama koristi u svojoj beauty rutini i kako ona izgleda. “Obožavam sve Augustinus Bader proizvode, a od proizvoda za njegu lica koristim The Cream koji mi najbolje odgovara teksturom, budući da imam normalni tip kože. Koristim ga ujutro i navečer. The Cleansing Balm koristim navečer kao prvi dio dvostrukog čišćenja lica jer savršeno uklanja make-up i prljavštinu koja se skupila na licu tijekom dana, dok za drugi dio dvostrukog čišćenja koristim The Cream Cleansing Gel. Povremeno nanosim i The Face Oil, kada lice želim dubinski hidratizirati i njegovati, a obožavam ga nanositi i na make-up kao prirodni highlighter. The Essence koristim nekoliko puta tjedno kako bih s lica uklonila mrtvi sloj kože, pročistila pore i dubinski hidratizirala kožu.”

A kad je u pitanju njega tijela, Tatjana kaže: “Moj favorit je The Body Cream koji je prošle godine dobio niz nagrada, između ostalih i nagradu Allurea za najbolju kremu za tijelo na svijetu u 2020. godini. The Lip Balm i The Hand Treatment neizostavan su dio moje torbice, uvijek ih nosim sa sobom, pogotovo sada zimi kada su mi ruke i usnice izrazito suhe te zahtijevaju više njege i pažnje.”

Kroz naredne mjesece u The Lab Storeu, otkrila nam je, možemo očekivati niz noviteta. “Trudimo se dovesti najbolje svjetske brendove u naš mali laboratorij ljepote, a neke možete očekivati već kroz narednih mjeseci. Moj tim i ja jako puno radimo, ali smo sretni i ponosni kada vidimo kakve sve brendove dovodimo u The Lab Store. Svakako pratite našu web stranicu i naš Instagram profil gdje ćete prvi doznati za sve novitete.”

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba