Vijest

Službeno je. Michael Kors je kupio kuću Versace za 2.1 milijarde dolara

FOTO: @versace

Čini se da je Michael Kors jako ozbiljan u naumu da postane konkurentska grupacija LVMH-u i Keringu jer su upravo kupili Versace

To je postalo jasno već 2017. godine kad su kupili jedan od najvećih brendova cipela u svijetu, Jimmy Choo, za 1.2 milijardi dolara. No, kupnja kuće Versace je velika prekretnica.

VERSACE NAKON VIŠE OD 20 GODINA NIJE U VEĆINSKOM VLASNIŠTVU OBITELJI VERSACE

Do ovog trenutka Donatellla Versace imala je 20 posto udjela u tvrtki, a njen brat Santo i kći Allegra po 30 posto. Preostalih 20 posto pripadalo je tvrtki Blackstone. Obitelj će zadržati manji udio u tvrtki i sudjelovati u donošenju odluka.

“Santo, Allegra i ja prepoznajemo da će ovaj korak omogućiti Versaceu da dosegne svoj puni potencijal”, reka je Donatella u priopćenju za medije. “Uzbuđeni smo što ćemo postati dio grupe vođene Johnom Idolom kojem se oduvijek divim kao velikom vizionaru i snažnom i strastvenom vođi. Vjerujemo da je postajanje dijelom ove grupe esencijalno kako bi Versace dugoročno uspio. Moja strast nikad nije bila veća.”

MICHAEL KORS MIJENJA IME I POSTAJE JEDAN OD NAJVEĆIH

Kad su objavili da su kupili Versace, grupacija Michael Kors najavila je i promjenu imena u Capri Holdings i jasno nam dala do znanja da želi postati prvi američki modni konglomerat. John Idol, CEO te tvrtke nije to skrivao ni kad su prošle godine kupili Jimmy Choo.

“Stvaramo globalnu modnu grupaciju. Fokus su nam vodeća imena u svijetu mode i luksuza,” rekao je tada, a sada je najavio da će Versace povećati ponudu modnih dodataka za 35 do 60 posto kako bi osigurao profitabilnost što je isti potez koji je učinio s Michaelom Korsom (znate li uopće za ijedan drugi Michael Kors komad osim torbica? E pa, za to je zaslužan John Idol.)

“Vjerujemo da će nakon toga rast prihoda biti veći od dvije milijarde dolara”, komentirao je danas za Business of Fashion, a nama samo preostaje pričekati iduću sezonu kako bismo saznali što će se zapravo promijeniti.