Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

Vijest

Sad je i službeno, Victoria’s Secret revija više se neće održavati. Ne možemo reći da smo iznenađene

Brojni problemi kultnog američkog brenda rezultirali su drastičnim potezom o kojem bruji cijela modna zajednica

Postoje modne revije, a onda postoji i revija ekskluzivnog brenda donjeg rublja, Victoria’s Secret. Riječ je o modnom spektaklu u kojem želi sudjelovati svaka manekenka na svijetu, dok je čak i nastup glazbenih izvođača stvar prestiža i uspješnog lobiranja menadžera. Raskošna krila, anđelice, kristali, šljokice, visoke potpetice i savršeno isklesana tijela postali su sinonim za modni događaj godine – ili je barem tako bilo do nedavno. Posljednje vijesti koje su potresle svjetsku modnu zajednicu vezane su upravo uz brend Victoria’s Secret. Naime, službeno je potvrđeno kako se njihova revija ove godine neće održati.

Dimitrios Kambouris /AFP

Iz tvrtke L Brands, pod čijim se okriljem nalazi Victoria’s Secret, istaknuli su kako će nastojati pronaći alternativni način komuniciranja sa svojom publikom, ali kako on neće ni pokušavati doseći razmjere koje je imala revija. Manekenka Shanina Shaik je još u srpnju izjavila kako je ovogodišnja Victoria’s Secret revija otkazana, dok su čelnici brenda to odbili komentirati. Izvršni direktor tvrtke L Brands, Les Wexner, rekao je tada tek da se razmišlja o uvođenju nekih promjena vezanih uz samu reviju, kao i o tome je li televizijski format najprikladnija opcija.

TIMOTHY A. CLARY / AFP

Ova vijest dolazi nakon cijelog niza problematičnih vijesti vezanih uz brend. Njihov je bivši direktor marketinga, Ed Razek, u intervjuu za Vogue u studenom 2018. izjavio kako nemaju nikakvog interesa prema angažiranju plus size ili transrodnih modela, što je naišlo na široku osudu sve senzibiliziranije i inkluzivnije javnosti, ali i modnih insajdera. Uz to, prije nešto manje od godinu dana je stigla i vijest o zatvaranju čak 53 njihove trgovine diljem SAD-a.

Kakva je točno budućnost brenda i hoće li se moći izvući iz cijelog niza PR i logističkih problema s kojim se susreo, u ovom trenutku ne možemo reći. Znamo tek ono što je najavio Wexner – da možemo očekivati “uzbudljiv sadržaj i novi tip eventa” koji će se plasirati putem platformi na kojima se ionako nalazi njihova publika, dakle, na društvenim mrežama.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba