BEAUTY

Prije mjesec dana izašlo je limitirano izdanje Chanelove petice. Miriši isto, a možete ga kupiti već danas

Kultni miris je po prvi puta u povijesti promijenio svoju zlatnu boju u seksi crvenu

Prošlo je 97 godina od kada je prvi put izašao na tržište i od prvog dana poznat je po pravilnoj četverokutnoj bočici s fiksiranim čepom i minimalističkim logotipom. Izvana vrlo jednostavan, a iznutra tako osebujan, ovaj miris je nastao kao želja Gabrielle Chanel da se kreira parfem koji miriše na ženu.

VRIJEME JE ZA PROMJENE

Za ovaj parfem još uvijek kažu da je najprodavaniji na svijetu, a sada je na kratko promijenio ambalažu i sigurno će ga vjerni kolekcionari odmah poželjeti. Crvena boja je važna za kuću Chanel jer je to boja života i boja krvi, a ujedno i jedina boja uz zlatnu u koju je Coco Chanel voljela odijevati žene. Sada, ususret Božiću, bočica je dobila svoje blagdansko izdanje i danas se možete zabilježiti za kupovinu. Limitirano izdanje dolazi u dvije verzije, jedna je od stakla, a druga od kristala koja će biti proizvedena tek u 55 primjeraka. Tko prvi, njegova djevojka za otprilike 1100,00 kn. Klik.