SHOPPING

Poznato je da često nosimo krive grudnjake. Ovaj novi brend ima misiju tome stati na kraj

Misija ovog brenda je destigmatizirati ideju o veličinama rublja jer kažu da 90% žena nosi pogrešnu veličinu grudnjaka. Hm

Veličine grudnjaka su mi nešto kao nijanse pudera. 70B, 30E, N27, C21 i nemam pojma o čemu se radi dok ne skinem majicu i isprobam ga. Zeznula sam sigurno nekoliko puta, vjerojatno zbog estetike ili neke divlje ideje da trebam imati baš taj, a onda sam ih podijelila okolo prijateljicama. Da nisam jedina u tome, potvrđuje sve više brendova donjeg rublja koji naglasak stavljaju upravo na važnost odabira savršenog modela, a i gore navedeni postotak.

O BRENDU

Tu upada i CUUP, potpuno nova linija donjeg rublja koje je osmišljeno da ga ne osjetite na sebi i da bude najudobnije moguće. Za sve ljubiteljice baznih komada, bit će pravo otkriće. Osnivačica brenda Lauren Cars Cohan sama kaže kako je više od pola života nosila krivi grudnjak jer nije znala da njezina veličina postoji. Uz to, baratala je informacijom da čak 90% žena nosi krivu veličinu grudnjaka i znala je da nešto treba napraviti po tom pitanju. Osim toga, mnoge žene ne mogu ni kupiti grudnjak u svojoj veličini jer ih mnogi brendovi uopće ne proizvode.

S obzirom na to kako je kupovina rublja jedna od najintimnijih kupovina svake žene, mnoge se obeshrabruju veličinama i dimenzijama rublja, ali i svojim oblinama. CUUP je podržao žene svih veličina, te je za početak lansirao kolekciju od 4 modela grudnjaka i dva modela gaćica, nakon dvije godine istraživanja i više od 80 probi. Odabrale smo nekoliko modela u nastavku: