MODA ZA SVE

Ovaj brend donjeg rublja ima čak 78 veličina grudnjaka. Njihova priča je divna

FOTO: ThirdLove

ThirdLove je divan brend rublja koji od sada ima 78 veličina grudnjaka što je više od bilo kojeg drugog brenda

ThirdLove pokrenuli su Heidi Zak i njen suprug 2013. godine, a priču su gradili oko aplikacije koja je pomogala ženama izabrati savršen grudnjak koji će im odgovarati. Svake grudi su različite i za neke od nas može biti doista izazovno pronaći savršen grudnjak koji će dobro pristajati bez žuljanja ili stršenja. Zato je ThirdLove jučer predstavio još novih veličina čime se broj veličina koje nude popeo na 78 i tako su postali brend s najvećim izborom veličina grudnjaka na svijetu

Osim toga, u ponudi imaju grudnjake u boji kože u raznim nijansama tako da svatko može pronaći onu koja odgovara baš njihovoj boji kože. Cijene grudnjaka se kreću oko 80 dolara, ovisno o modelu, a dostavljaju ih i u Hrvatsku uz dodatnu cijenu dostave od 20 dolara.

NITKO NEMA TAKO PUNO VELIČINA

Victoria’s Secret nudi tek 36 veličina, piše Refinery29, a drugi poznati brendovi kao što je Aerie tek 31 veličinu grudnjaka. Novinari portala Fashionista kroz svoje su istraživanje zaključili da je ThirdLove sada pokrio potrebe gotovo 90 posto žena i tako uključio sve u uživanje u donjem rublju.

“Dvanaest. Toliko je grudnjaka u ladici imala suosnivačica brenda Heidi Zak 2012. godine. Koliko tih grudnjaka joj je odgovaralo? Nijedan”, stoji u opisu brenda koji najbolje opisuje frustraciju grudnjacima koji ne pristaju. Zak je htjela da se svaka žena osjeća udobno u grudnjaku koji nosi svaki dan, cijeli dan, a tu filozofiju digla je na još višu razinu kad je ostvarila suradnju s organizacijiom I Support Girls i počela donirati grudnjake ženama kojima su potrebni. Samo u 2018. donirala je grudnjake u vrijednosti od 10 milijuna dolara. Bravo, Heidi Zak.