Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

MODA

Nova kampanja Nenada Sovilja predstavlja suprotstavljanje muške i ženske energije

Posljednja kolekcija Nenada Sovilja dobila je svoju kampanju koja je predstavljena u zagrebačkom hotelu Esplanade

Nova kampanja Nenada Sovilja zamišljena je kao suprotstavljanje muške i ženske energije. Tako vidi muškarca kao dominantnu ulogu u našem patrijarhalnom društvu i ženu koja je delikatna i krhka na prvu ali ustvari snažna, kompleksna i slojevita te zapravo dominantna i jaka.

Životne suprotnosti u zajedništvu

Mladen Šarić

Ova kampanja i suprotstavljanje energija je odličan primjer suprotnosti i kontrasta kojima se Nenad bavi u novoj kolekciji. Kroz Monument priča intimnu priču o svom gradu i unutarnjim dilemama koje čine naš karakter. Tako je u suprotnost stavio zlato koje predstavlja Sunce te srebro koje predstavlja mjesec. Sve to nudi simetriju i geometriju kao odgovor na kaos, spiritualnost nasuprot ega te muškarca i ženu.

Glavna uloga kampanje je Julia Nydal koja se odrekla svog honorara u ime zaklade Endalz koja se bavi potporom za oboljele i istraživanjem Alzheimerove bolesti. To je tek drugi put nakon Ivone Bevande da na kampanji nije samo nakit već i Sovilj žena.

Mladen Šarić

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba