MODA

Nova kampanja Nenada Sovilja predstavlja suprotstavljanje muške i ženske energije

FOTO: Mladen Šarić

Posljednja kolekcija Nenada Sovilja dobila je svoju kampanju koja je predstavljena u zagrebačkom hotelu Esplanade

Nova kampanja Nenada Sovilja zamišljena je kao suprotstavljanje muške i ženske energije. Tako vidi muškarca kao dominantnu ulogu u našem patrijarhalnom društvu i ženu koja je delikatna i krhka na prvu ali ustvari snažna, kompleksna i slojevita te zapravo dominantna i jaka.

Životne suprotnosti u zajedništvu

Mladen Šarić

Ova kampanja i suprotstavljanje energija je odličan primjer suprotnosti i kontrasta kojima se Nenad bavi u novoj kolekciji. Kroz Monument priča intimnu priču o svom gradu i unutarnjim dilemama koje čine naš karakter. Tako je u suprotnost stavio zlato koje predstavlja Sunce te srebro koje predstavlja mjesec. Sve to nudi simetriju i geometriju kao odgovor na kaos, spiritualnost nasuprot ega te muškarca i ženu.

Glavna uloga kampanje je Julia Nydal koja se odrekla svog honorara u ime zaklade Endalz koja se bavi potporom za oboljele i istraživanjem Alzheimerove bolesti. To je tek drugi put nakon Ivone Bevande da na kampanji nije samo nakit već i Sovilj žena.

Mladen Šarić