VIJESTI

Nakon što su morali otkazati višemilijunsku reviju u Šangaju, D&G su se, eto, ipak odlučili ispričati

FOTO: Screenshot

D&G su prekjučer morali otkazati reviju u Šangaju zbog rasističkog ispada, a iako su u početku tvrdili da su za sve krivi hakeri, jučer su se ipak ispričali

Pisali smo detaljno o cijelom rasističkom ispadu Stefana Gabbane koji je uslijedio nakon rasističke kampanje brenda Dolce&Gabbana u kojem kineski model jede talijanske špagete kineskim štapićima. Dakako, izazvao je bijes koji je rezultirao otkazivanjem modela pa onda uzvanika i na kraju cijele revije.

I iako su u D&G timu pomislili kako bi bilo dobro okriviti hakere za sve, očekivano, nitko im nije povjerovao. Stefano Gabbana je imao već toliko rasističkih i seksističkih ispada da je sasvim jasno da iza ovog također stoji on. Do sada je govorio protiv ljudi s oblinama, protiv djece začete umjetnom oplodnjom, a, eto, sada i protiv Kineza. Jesam spomenula da su 2013. Italiji trebali platiti 343 milijuna eura zbog utaje poreza?

Kad je revija u Šangaju otkazana shvatili su da ovako više ne mogu dalje pa su snimili ispriku i objavili je na svom profilu na kineskoj društvenoj mreži Weibo. Međutim, Diet Prada je opet uzela sve u svoje ruke i malo im ispravila tu ispriku kako bi uputili na to da su D&G indirektno priznali da hakeri nisu imali ništa s ovim ispadom.

U svijetu mode trenutno kruže glasine da će Stefano biti izbačen iz brenda te da će Domenico nastaviti raditi sam, a dvojac bi mogao dobiti i zabranu ulaska u Kinu kao primjerice Gigi Hadid i Katy Perry.

D&G ŠANGAJ U BROJKAMA

  • To je trebala biti najveća revija u povijesti D&G-ja s čak 500 odjevnih kombinacija.
  • U publici je trebali sjediti 1000 uzvanika.
  • Na Weibu je oznaka #DGTheGreatShowCancelled na dan skandala pregledana 540 milijuna puta.
  • Nakon skandala kineska e-commerce stranica Yangmatou uklonila je preko noći 58 tisuća D&G artikala, a uklonili su ih i Yoox, Alibaba, JD, Secoo, VIPshop i Netease.
  • Na dan skandala, kineska je policija, prenosi Diet Prada, držala 200 zaposlenika D&G-ja 4 sata na ispitivanju.
  • Za reviju je bilo angažirano 200 modela.
  • Nije poznato koliko je točno organizacija revije koštala, ali BoF prenosi da se radi o iznosu od više milijuna eura.