HRVATSKA MODA

Loreta Gudelj predstavila je kampanju za novu kolekciju. Popričale smo o njoj i aktualnim planovima

Nedavno uspješno predstavljena kolekcija La Habana kojom je dizajnerica Loreta Gudelj otvorila Ljubljana Fashion Week dobila je novu kampanju

Nova kolekcija Lorete Gudelj inspirirana je ulicama i građevinama glavnog grada Kube izgrađenima u 16. stoljeću. El Capitolio, Gran teatro de La Habana i kubanskom salsa kulturom stoga pozadine fotografija imitiraju boje kubanskih fasada. Sukladno bojama inspiracije dizajnerica je birala tonove ružičaste, boje breskve, tirkizno te jarko zelene, žute, plave te boje limete koje je kombinirala s cvjetnim i kariranim uzorcima karakterističnima za hispansku zemlju.

“Ovaj put smo se odlučili za studijsko snimanje. Cijeli svibanj smo imali jako loše vrijeme i nismo htjeli riskirati s lokacijom te je Doris zamislila reproduciranje boja havanskih fasada. Poigrali smo se papirima velikih dimenzija kako bi dobili zanimljiv set. Naravno, idealno bi bilo snimiti kolekciju na ulicama Havane, nadam se da će jednom doći i do toga”.

Kolekcija je u potpunosti izvedena od premium lana, viskoze i svile, a na dijelu je materijala izrađen ručni vez floralnih motiva u pastelnim nijansama te čipka s kubanskim ornamentom. “Zapravo, uvijek imam isti princip i sličan način rada. Nekad se koncentriram više na vez, nekad na print, čipku ili tkanje ovisno o temi.

Materijali su uvijek prirodnog porijekla, premium kvalitete jer želim da moja odjeća bude dugotrajna i kvalitetno izrađena. Želim izbjeći efekt masovnog bacanja odjeće nakon dva nošenja i mislim da kad nešto platiš malo više jer je u to uloženo više truda i bolje je kvalitete, više ćeš to i cijeniti.”

U osam ili devet sezona dobila je stalne klijentice i djevojke koje svake sezone navrate po komad, dva što je lijepo i nada se da će posao i dalje razvijati u tom smjeru. Osim u Zagrebu, odjeću s Loré potpisom može se u kupiti u slovenskoj koncept trgovini Pentlja.

“Neke kupce zanima od čega je izrađena odjeća, a neke pretjerano ne, jer možda ne znaju koliko je to ustvari bitno. Kao drugi najveći zagađivač na svijetu moda je bitan čimbenik koji utječe na okoliš, a ja kao dizajnerica ne želim doprinositi proizvodnjom proizvoda koji se ne mogu reciklirati te tražim načine da otisak smanjim na minimum u svrhu potpune održivosti.”

Cijene komada iz nove kolekcije se kreću od 800 kn na više ovisno o odjevnom komadu. “Naravno, uvijek su najskuplji predmeti izrađeni ručno poput čipke ili veza.” Cijela kolekcija se može pogledati i kupiti u Gundulićevoj 29a u Zagrebu. Predstavljanja kolekcija je vezala uz Ljubljanu, a vjeruje da će i tako ostati jer je jako zadovoljna pristupom produkcijskog tima. “Nadam se da će u Hrvatskoj također doći vrijeme za nešto samostalno. Arte projekt je u pripremi, a za Loré imam također ideje koje se nadam uskoro realizirati.”

Vizuale kampanje potpisuje Doris Fatur, šminku je osmislila Petra Sever (za brend Illamasqua), frizure Matej Tonković (za Matrix). Zaštitna lica kolekcije su Laura Kvartuc (za Relatum Model Management) i Nada Ivanković (za Talia Model). Kolekciju su upotpunili modeli sandala UPcollection iz Mass Hrvatska u bojama odjevnih predmeta. Kampanja je nastala u suradnji s NovAge Oriflameom.

Novu kolekciju možete potražiti na web stranici www.loretagudelj.com, na Facebook stranici, Instagram profilu, te u Loré studiju (Gundulićeva 29a, Zagreb).