HRVATSKA MODA

Lidija Lešić predstavila je novu kolekciju svog brenda My Choice. Saznale smo sve o njoj, a imamo i cijene

FOTO: ŠIME EŠKINJA

Poznati hrvatski model, influencerica, a od nedavno i dizajnerica Lidija Lešić predstavila je novu kampanju za svoj brend My Choice

Riječ je o kapsulnoj kolekciji bezvremenskih inovativnih komada naušnica koje je izradila u suradnji s keramičarkom Ivanom Zulumović i time cijeloj kolekciji dala drugačiji i svježi pristup. Kolekcija se sastoji od kompletno ručno izrađenih naušnica s kombinacijom šlingeraja ili rišelje inače najpoznatijeg i najraširenijeg ručnog rada s područja Slavonije, toledo posebne tehnike vezanja i detaljno iscrtane keramike kojom je Ivana Zulumović (vlasnica Studija Jasmin 1159) zaokružila cijeli proizvod.

Susret s Ivanom

Lidiju i Ivanu osim one kreativne veze veže i rodna Slavonija koju obje veličaju u svom kreativnom radu. “Veliki sam ljubitelj ručnoga rada, kako heklanog tako i onog šlinganog. Listajući novine jednog dana vidjela sam članak o kreativnoj Vinkovčanki koju sam odlučila poduprijeti u stvaralaštvu te odmah naručila dvije ručno rađene šalice sa šlinganim motivima. Nakon sto sam ih primila u ruke i vidjela koliko su savršeno napravljene i lagane, što me jako ugodno iznenadilo. Polako se počela javljati i ideja o suradnji o kojoj sam dugo razmišljala te ju konačno i pitala je li zainteresirana i evo danas vam s ponosom predstavljamo našu novu kolekciju.” kaže nam Lidija.

Ovom suradnjom dviju Slavonki i brend kako ga Lidija od milja naziva “Slavonika” dobiva potpuno novi značaj i snagu.

ŠIME EŠKINJA

Proces izrade traje sedam do osam dana

Šlingeraj ili rišelja koristi se kod izrade narodnih nošnji, posteljine, stolnjaka i zavjesa, a uvijek vjerna tradiciji, Lidija je ovu prepoznatljivu tehniku prenijela na svoje najdraže modne dodatke. Istovremeno delikatno i precizno izrađena keramika Ivane Zulumović vjerno nosi slavonski duh i autentičnu priču svakog komada. Sam proces izrade naušnica, od skica do gotovog proizvoda, traje sedam do osam dana budući da se radi o kompletno ručnoj izradi, a Lidija nam je opisala cijeli proces.

“Naušnice se najprije kao ideja javljaju u mojoj glavi potom nastaju skice, nerijetko i na mobitelu budući da je riječ o inspirativnom trenutku koje kasnije prenosim na papir. Skice dajem lokalnim majstoricama šlinganja iz okolice moje rodne Županje koje ih potom izrađuju. Riječ je o tradicionalnoj tehnici vezenja. Kroz razgovor sa Ivanom prenosim joj viziju svojih naušnica i dajem joj napravljenu šlingu kako bi cijelu priču zaokružila u gotov proizvod.”

ŠIME EŠKINJA

 

Što se tiče izrade same keramike Ivana dodaje: “Najprije izvaljam glinu na željenu debljinu i onda kad se ona dovoljno stegne iz nje režem željene oblike kojima potom zagladim rubove. Nakon toga bušim rupice, nanosim nekoliko slojeva boje i kad je boja dovoljno suha izgrecam crtež odnosno šare koje želimo. Nakon toga ide na sušenje. Kada se osuši ide na biskvitno paljenje te nakon toga nanosim glazuru i ide opet u peć na glazurno paljenje. Peku se nekih pet do šest sati, ali se mora čekati da se peć ohladi da bi se moglo vaditi van, tako da to traje neka dva i pol dana. Nakon toga se postupak pečenja nerijetko i ponavlja. Kada su keramički oblici za naušnice gotovi slijedi spajanje šlinge i keramike koncem te srebrnom udicom s pozlatom.”

ŠIME EŠKINJA

O kampanji

Zaštitno lice kampanje je sama Lidija koja je osnivačica i dizajnerica brenda, a budući da je dugo godina radila kao model poziranje ispred fotoaparata renomiranog fotografa Šime Eškinje joj nije nimalo strano. Po pričama koje je podijelila na omiljenom nam Instagramu možemo zaključiti kako su se svi super zabavili tijekom snimanja, posebno Lidijin suprug Kazimir koji je snimao sve smiješne dogodovštine sa snimanja, ali i bio velika logistička podrška. Brončani make up look kreirala je vizažistica Sanja Agić, a za opuštene valove u kosi zaslužan je Salon Sophie.

ŠIME EŠKINJA

Kada smo Lidiju pitali o budućim planovima rekla nam je kako kreativnih ideja nikada ne manjka te samo čekaju na realizaciju pa tako ne sumnjamo da će nas u skoroj budućnosti iznenaditi novim i inovativnim modelima koji spajaju modu i tradiciju, a do tada svoje omiljene komade potražite u My Choice showroomu na Knežiji ili preko Instagram profila. Cijena naušnica iz nove kolekcije je 390,00 kuna.

ŠIME EŠKINJA