HRVATSKA MODA

Klisab ima novu kolekciju kojom poručuju koliko je važno voljeti sebe. Čule smo se s njima

FOTO: Mare Milin

Otkrili su nam tko sve stoji iza kampanje i kako se kreću cijene u kolekciji

Nakon prezentacije kolekcije na Bipa Fashion.hr-u, dizajnerski dvojac Klisab iza kojeg stoje Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, predstavili su kampanju za kolekciju. Kampanju je po prvi put snimila Mare Milin, a u njoj vidimo manekenku Teu Kramer koja, najjednostavnije rečeno, voli samu sebe.

Njen je lik na fotografijama iza kojih kao kreativni voditelj i producent stoji Nikola Beban, dupliciran, a dizajneri su time htjeli poručiti koliko je važno voljeti sebe. Styling je radila Ana Nikačević, a šminku Petra Sever.

OD REVIJE DO KAMPANJE

Osim što su kampanji pristupili iz drugačije perspektive, Klisab je ove godine nešto drugačiji pristup njegovao i na reviji. Da, klasična revija je bila tu, ali Judita Franković je u pozadini govorila pjesme. “Postavljeno je da čitava prezentacija KLISAB SS19 bude konzistentna, stoga smo “be kind to yourself” koncept primijenili i na revijalnu prezentaciju”, kažu dečki.

“Judita Franković Brdar, glumica i žena koju cijenimo, recitirala je stihove ljubavne poezije Andree Zlatar Violić. Riječ je o izboru iz zbirke “Neparne ljubavi”, spjevane nevjernom partneru, stihovima u koje smo intervenirali. Naime, mnoštvo predivne ljubavne poezije napisano je o ljubavi prema drugima, a doista premalo o ljubavi koju trebamo pružati sebi. Stoga smo čežnju žene za nevjernim partnerom zamijenili čežnjom žene za samom sobom i dobili stihove kao “Samoća, dobivena, poklonjena, kao kad samoj sebi kupim cvijeće”. Ova ideja činila nam se kao lijepa kulisa za kolekciju. Judita je to lijepo izvela i ovim putem joj od srca hvala na podršci.”

I kampanju su stoga odlučili otvoriti, kako sami kažu, nekom novom utjecaju. “Ovdje je kreativno vodstvo ponuđeno producentu Nikoli Bebanu. Način na koji Nikola radi je uglavnom narativan i odluke koje donosi ravna prema poruci koju vizualnim proizvodom želi komunicirati, što je u ovom slučaju ideja da budemo brižni prema sebi. Izbor make upa napravljen je u međuprostoru između Nikole, Petre Sever i nas, s ciljem da doprinese idejnom konceptu. Tretiranje modela kao lutke, bilo stiliziranjem, bilo pozama na vizualima ovdje nije bila opcija, cilj je bio da vizuali budu što je više moguće emotivni i relatable. Uostalom, rekli bismo da je takva nadogradnja modnih vizuala, bilo narativna bilo emotivna, upravo ono što razlikuje formu kampanje od recimo editorijala.”

KOLEKCIJA JE VEĆ U PRODAJI

“Željeli smo napraviti lagani pomak u silueti u odnosu na dosadašnje kolekcije, prvenstveno stavljajući naglasak na struk – ali zadržati opuštenost i lakoću nošenja svakoga komada. Reakcije klijentica su nam pokazatelj da smo u tome uspjeli. Mi osluškujemo potrebe naših klijentica, studiozno pristupamo njihovim reakcijama, pohvalama i kritikama, i trudimo se iste uzeti u obzir kad radimo. Tu se radi o dijalektici između odgovaranja na tuđe potrebe i zadovoljavanja vlastitih, odnosno ambiciji da dizajnom iznenadimo, nekad i proširimo horizont ukusa, ali obzirno i s poštovanjem prema ženama kojima je u konačnici i namijenjen. Blizak odnos koji njegujemo s našim postojećim i novim klijenticama nam to omogućuje. Voljeli bismo dobiti više kritika i od stručne javnosti, al’ sad smo otvorili Pandorinu kutiju (smijeh).”

Kolekcija je već u prodaji, a od idućeg mjeseca stiže i u online trgovinu Klodier te u riječki concept store Croatia in a box. “Od ove sezone bit ćemo dostupni i u Splitu i Sarajevu”, dodaju dečki, a otkrili su nam i kako se kreću cijene. “Cijene outerwearea kreću se od 1.600,00 do 2.500,00 kuna, haljine od 1.200,00 do 1.700,00 kuna, dok su torbe, ovisno o veličini i modelu dostupne od 850,00 do 1.450,00 kuna.”