VIJEST

Jeste li primijetili nove opcije u H&M-ovoj online trgovini? Zbilja su se posvetili održivosti

FOTO: Screenshot

Švedski je brend uveo nove opcije za transparentniju kupovinu

H&M je u travnju najavio unapređivanje transparentnosti u svojoj online trgovini, ali i poslovanju općenito, a sada je napokon došao red na to. Ispod svakog artikla pojavila se opcija Product sustainability koja daje baš sve detalje o tkaninama i podrijetlu pojedinog komada.

Primjerice ove su ravne cipele izrađene od poliestera, pamuka, poliuretana i gume. Kad kliknete na opciju Product sustainability možete točno vidjeti opis svakog od ovih materijala, kao i H&M-ove ciljeve među kojima je i onaj da do 2020. koriste isključivo pamuk iz održivih izvora. Osim toga, možete točno vidjeti kako se zove i gdje se nalazi tvornica u kojoj su cipele izrađene. Ove se rade u Vijetnamu u tvornici Wooyang Shoes Trading Co., Ltd.

H&M-ov je cilj do 2030. koristiti isključivo reciklirane materijale i materijale iz održivih izvora. Poliester i poliuretan su umjetni materijali koji se dobivaju od fosilnih goriva kojima su trebali milijuni godina da nastanu i nisu obnovljivi izvor energije, a pamuk, iako je prirodni materijal, u proizvodnji treba puno vode, te je često tretiran pesticidima i kemikalijama kasnije u obradi.

Sve ove probleme H&M želi riješiti do 2030. tako što će umjesto izrade novih tkanina od poliestera ili umjetne kože od poliuretana, koristiti reciklirane materijale i prirodne alternative, dok će pamuk već do iduće godine biti isključivo recikliran, iz organskog uzgoja ili Better Cotton inicijative. Transparentnost je definitivno prvi korak na putu do toga jer kupci moraju znati točno odakle dolazi njihove odjeća i tko stoji iza nje kako bi donosili pametnije odluke kod kupnje.