ODRŽIVA MODA

Je li održivost kod sportske odjeće uopće moguća? Ova kolekcija dokaz je da itekako jest

FOTO: H&M

H&M ima novu kolekciju koja nas je osvojila izgledom i porukom

Kad govorimo o sportskoj odjeći obično mislimo na jako puno rastezljivih materijala od sintetičkih vlakana koji upijaju vlagu odnosno znoj, no nerijetko su jako štetni za okoliš pa i našu kožu. Nova sportska H&M Conscious kolekcija dokaz je da stvari ne moraju biti takve.

KOLEKCIJA KOJA VOLI PRIRODU I TIJELO

Nova H&M-ova sportska kolekcija nazvana je Dancercise, a sastoji se od odjeće prigodne za ples kao što su tajice, štucne i bodiji, dok muška sadrži jakne sa zatvaračima, slim trenirke i niz drugih komada. Paleta boja uključuje neutralne nijanse, crnu i popularni tie-die uz nešto žute za žene, dok su u muškoj kolekciji to crna, siva i bijela. No, pravi adut ove kolekcije su tkanine.

Ona uključuje reciklirani poliester, reciklirani poliamid i reciklirani najlon te takozvani BCI pamuk. Radi se o pamuku koji dolazi iz projekta Better Cotton Initiative, najveće neprofitne organizacije u svijetu koja se brine o održivom uzgoju pamuka. Upravo je H&M najveći potrošač organskog pamuka u cijelom svijetu, a suradnja s BCI-jem čini njihove kolekcije održivijima u svakom pogledu.

A zašto reciklirani poliester, poliamid i najlon? Činjenica je da se radi o sintetičkim vlaknima kojima trebaju desetljeća i desetljeća da bi se razgradila u prirodi stoga je njihova reciklaža jedan od sjajnih načina kako ih vratiti u upotrebu odnosno produžiti im život. U sportskim kolekcijama to posebno dobro funkcionira.

PRIKLADNA ZA SVE OBLIKE TIJELA

Osim održivih tkanina, ono što ovu kolekciju čini tako privlačnom jest i činjenica da je namijenjena različitim tjelesnim oblicima. I u samoj kampanji, tajice, sportske grudnjake, bodije i trenirke nose tri žene različitih građa pa i boje kože.

H&M time šalje poruku da nas u životu pa tako ni u sportu ne trebaju ograničavati nametnuti standardi ljepote jer mi ih definiramo sami. Kao i da pritom možemo živjeti u održivom svijetu. Kolekcija u odabrane fizičke trgovine i online stiže danas, 9. siječnja.

Sadržaj nastao u suradnji s brendom H&M